Medlemsnummer : 188349
Superpoint : 890

Medlemsdato : 08-10-2004
Seneste login : 07-06-2006
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

lidt om mig selv........ tjaaaa..........

min hoved interesse er musik, da jeg både spiller guitar, bas, trommer og en smule klaver (kan også synge lidt) og har også en del band erfaring. Jeg skriver selv meget af det musik jeg spiller. Stilen er for det meste tung metal, men kan også ligge ovre i det mere coldplay agtige..........

men ellers interesserer jeg mig også meget for elektronik (har arbejdet en del med 9-12 volts DC kredsløb), men jeg kan dog også bruge tiden på at kode html, animere 3D, komponere elektronisk musik samt at redigere billeder............

det var da vist lige det