/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD som arkiv
Fra : BarsKill
Vist : 460 gange
150 point
Dato : 09-11-04 11:33

Jeg VEEED godt jeg burde vide det-----Men jeg løber igen og igen panden mod en mur!!!
Jeg er ivrig digitalfotograf - og her derfor brug for at brænde mange billeder ned på DVD.
Jeg kan uden problemer gøre det på CD'er - men RW-DVD'er fungerer ikke selvom jeg har en brænder.
Er det softwaren eller min ignorance der er problemet?
Jeg vil RIGTIG gerne kunne lave drag and drop af mapper fra Adobe Photoalbum - men hvad skal jeg bruge???
Jeg sætter dette nemme spørgsmål til 150 - og øger gerne for et VIRKELIGT brugbart svar!
KH Karsten

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-11-04 11:55

Hvilken brænder ? Hvilket brænderprogram ?
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 160 point
Dato : 09-11-04 12:49

Hvis en rw-dvd ikke fungerer, kan det bl.a. skyldes forkert medietype (nogle brændere kan kun brænde enten + eller - dvd'er), eller at brænderen skal firmware opdateres. Du bliver nødt til at komme med nogle flere oplysninger, som Gambrinus osse efterlyser!

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 09-11-04 16:16

Hej.
Jeg bruger en NEC DVD RW - brænder, og har nu opdateret til Nero 6 - og nu fungerer det!!
Det bliver mange points for meget lidt - men jeg er glad alligevel
KH Karsten

Godkendelse af svar
Fra : BarsKill

Dato : 09-11-04 16:16

Tak for svaret tedd.