/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Pinnacle Studio 9
Fra : peteralf
Vist : 277 gange
100 point
Dato : 03-11-04 11:52

Hjælp hjælp Hvad er der galt
Hver gang jeg skal starte mit videoprogram studio 9 op tager det en frygtelig masse tid inden jeg har programmet på skærmen.
Jeg har masser af plads og ram 60gb+1024 ram så det må vel siges at være nok.
Er det programmet som er dårligt eller hvad?
Jeg er også ude for at alt mens jeg sidder og redigerer,, lukker skidtet ned og selvfølgelig har jeg spildt en masse arbejde og tid.Er der nogen derude som ved og kender til problemet
Venlig hlsen Peteralf

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-11-04 13:00

Men hvor hurtig er din comp xxx mhz
En 450 mhz som min kan arbejde med ulead 7 som er et program der ligner Pinnacle.
Dit skærmkort skal også kunne følge med.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-11-04 13:15

Havde nøjagtig samme problem med Pinnacle, det var hudløst irriterende, installerede nogle patches der angiveligt skulle have hjulpet på det, men mit temperament tillod ikke, at jeg gav programmet ret mange flere chancer..... så jeg bruger nu ULEAD's Video Studio 8.0 - du kan hente en test version på ULEAD's hjemmeside (30 dages trial)
For mit vedkommende droppede jeg Pinnacle, netop fordi det havde de fejl du her beskriver.

http://www.ulead.com/download/trial.htm
Her kan du hente testen, jeg er belvet meget glad for, at bruge det, og har nu købt programmet.
VIDEO STUDIO (desuden er der en masse andre smaddergode programmer du kan prøve af til DVD, vidoeredigering og meget mere)

Karina
og nope selv med processor på 2500 Mhz, 1024 MbRam, og 80 Gb harddisk - gik min cpu total død bare jeg tænkte ordet : PINNACLE !!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-11-04 13:39

Jammen så valgte jeg rigtigt for en gangs skyld. Men den er lidt længe om at rendere to filmstumper sammen på min gamle 450'er

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-11-04 13:53

Jeg ved ikke specifikt hvad problemet er i Pinnacle, men det drev mig til, at vælge noget andet, så peteralf, synes du skal give det en chance (VideoStudio) du får et godt program, med en masse muligheder.

Havde de der patches til Pinnacle, men har dem ikke mere, du må prøve at se om du vil spænde af med dem, og give Pinnacle en chance mere.

Prøver du ULEAD istedet er her en dansk side http://www.pertho.dk/videoredigering_ulead.htm (det er så godtnok om VideoStudio 7) men den er god til at få lidt forståelse af programmet.

>>emesen
Ja det er indimellem tunge sager.... helt enig

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-11-04 13:56

Upsedupse her er den :
http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp?division_id=1&langue_id=2&product_id=1501&product_name=Studio%20version%209%20&page_id=987

Patch til Pinnacle 9.0 (nogen mener det hjælper - det er op til dig)

Karina