Medlemsnummer : 134045
Superpoint : 0

Medlemsdato : 23-12-2003
Seneste login : 05-04-2017
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er det man kalder suppe-steg-is-musiker og har dyrket musik siden mit fjortende år.
Musik,Foto,Film,video samt og ikke mindst computer er noget som virkelig fylder tid.
Jeg er født samme dag som Elvis altså 8-1-35
Han blev bare lidt skrappere en jeg (ha Ha).
I øjeblikket arbejder jeg meget med at redigere gamle smalfilm helt tilbage fra 1960 samt vide tilbage fra 1970 etc.Det er min hensigt at nedbrænde det meste af det på DVD.
Jeg bruger Studio Pinnackle som jeg har utrolig mange problemer med. men jeg håber at gennem denne hjemmeside (Kandu) at kunne få løst nogle af problemerne.
Jeg har lige fået en dejlig ny bærbar (MacBook Pro) som har indbygget mange gode ting som jeg nu skal sætte mig ind i. Og jeg er virkelig meget modtagelig for nye gode ideer/tips til denne gode computer.
Venlig hilsen Peteralf (Stig Petersen)