/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
En undersøgelse
Fra : apeswixz
Vist : 454 gange
80 point
Dato : 01-11-04 20:00

http://big-5.dk

Det er et "projekt" (en undersøgelse) min svigerfar har gang i. Han er noget konsulent-ding-dong, og skal bruge dette til (ja, Gud ved hvad)..

Men.. hvis du lige har en 10 minutter tilovers på et tidspunkt, så ville han nok blive vældig glad, hvis du gad at bruge det på denne undersøgelse..

http://big-5.dk

På forhånd tak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 20:23

Det lyder spændende - hvis man altså lige viste hvad det er for noget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-11-04 20:26

Og hvorfor står svigerfar ikke frem med sit eget projekt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 20:30

Jeg har "prøvet" men kan ikke komme ind på siden.............noget med min firewall.
Kan du så ikke lige bruge 9 min. og fortælle hvad det er.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-11-04 20:37

Venter på svar....mon det er farligt ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-04 20:39

Det er bare en ganske alm. reklame for et konsulentvirksomhed og der er ingen undersøgelse at besvare den form for reklame burde kandu.dk tage sig betaling for.

Bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-11-04 20:43

Så er det nok derfor min firewall stopper, fordi den ved jeg ikke må bruge for mange penge.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 01-11-04 20:44

Hej apeswixz

Man kunne godt få den tanke at dette var et forsøg på at sælge endnu en af disse utallige personlighedstest/kurser/udvikling og kend dig selv bavl.
Men det tror jeg selvfølgelig ikke om dig, så derfor regner jeg med at du forklarer dig lidt nærmere.
Hvad er f.eks. dit spørgsmål?

M.v.h. Kim

Kommentar
Fra : apeswixz

Dato : 01-11-04 20:48

Ups.. undskyld..

Dette er ikke postet for at genere et "SALG" af personlighedstests osv. Ved ikke helt hvad han skal bruge det til, og grunden til at han ikke "selv står frem" er, at jeg har sagt ham at jeg vil prøve at finde nogle "brugere" til hans undersøgelse.. Der skal godt og vel 2-300 ind i hans database, før han egentlig kan bruge det til noget..

http://big-5.dk - under Brugerlogin skal der tastes: BRUGER (tester) KODE (validering)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-11-04 20:53

Hvis du skal hjælpe ham med at finde brugere, ville det da være pænt af ham, at fortælle hvad det skal bruges til

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-11-04 20:55

Så er den hjemme. Resultatet af den slags undersøgelser har sjældent jordforbindelse.

Kommentar
Fra : apeswixz

Dato : 01-11-04 20:58

Better_Performance --> Tja.. jeg var egentlig ikke videre interesseret i hvad han skulle bruge den til, da jeg deltog i den undersøgelse. Han skal jo ikke bruge nogle "personlige" oplysninger, så det er ikke særlig farligt :D

Teil --> You mean what?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-11-04 20:58

Sig til svigerfar at han ikke kan bruge svarene herfra, da det hele er fremlagt på en suspekt måde.
Derfor må han ikke forvente ærlige svar.

Kommentar
Fra : apeswixz

Dato : 01-11-04 21:03

På en suspekt måde???

Hmm, hvis man ikke har tænkt sig at svare ærligt, lader man da bare vær med at svare???

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 01-11-04 21:22

password og bruger duer ikke, selv ikke med kopi og sætind. Så hvis det skal anvendes, åbne forfanden siden til almindelig brug eller luk computeren ned (bare for altid)

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 01-11-04 21:23

Med den holdning vil jeg her med vælge ikke at deltage.
Hvis du virkelig er interesseret i at folk skulle bruge tid -
så lad være med at undvige spørgsmål og undvige en ordentlig forklaring.
Hvis du ikke gider sætte dig lidt ind i sagerne og forklare os det, så spild ikke vores tid.

Kommentar
Fra : apeswixz

Dato : 01-11-04 21:25

kattefar --> brugernavn: tester og kode: validering virker udemærket på min comp?

Alle andre --->

Undskyld..

Forkert sted jeg har postet det så.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-04 21:41

Skal lige nævne at den undersøgelse som apeswixz henviser til er ikke en anonym undersøgeelse, idet der skal opgives navn.
Ligeledes er der ingen forklaring på, hvad undersøgelsen skal bruges til. Det eneste der er oplyst når man logger ind er:
Citat
Du vil på de kommende sider blive præsenteret for en række udsagn.
Du skal markere: "Hvor enig er du i, at dette udsagn beskriver dig"
Skala: Uenig - Delvis Uenig - Både/Og - Delvis Enig - Enig

Bemærk: Du behøver ikke være 100% Enig eller Uenig - for at markere.
Brug yderpunkterne hvis du overvejende eller i høj grad - er Enig/Uenig.

Nogle udsagn finder du måske mærkelige eller irrelevante.
Det er checkspørgsmål - de er med, fordi nogle mennesker
ikke svarer helt oprigtigt eller sjusker med deres besvarelse.
Disse udsagn tester for dette - så svar så ærligt som muligt på alle spørgsmål.

Du skal forvente at bruge ca. 15 minutter på at afgive dine svar.
Vær grundig med dine svar - men brug ikke for lang tid om hvert spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : apeswixz

Dato : 01-11-04 21:43

Okay... GLEM jeg har postet dette link.

Det var IKKE for at genere jer..

MANGE gange undskyld da!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-11-04 21:46

Og jeg hedder Anders And i undersøgelsen.
Mine svar er bevidst modsigende og uærlige.

Kommentar
Fra : apeswixz

Dato : 01-11-04 21:50

Du keder dig vist, ikke Teil? :S

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-04 21:51

Helt ok apeswixz, men som et minimum burde du have fortalt hvad testen skulle bruges til, og så havde der været noget at forholde sig til.

//bentjuul

Kommentar
Fra : apeswixz

Dato : 01-11-04 21:52

Jeg ved jo ikke hvad den skal bruges til.. Han er konsulent, så det er sgu nok ikke noget farligt? Og desuden er "et navn" ikke særlig afslørende for hvem du er.. Så, nej, du er ikke anonym, men TÆT PÅ da..

Men.. en eller anden, fortæl mig hvordan man sletter sit "spørgsmål"?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-11-04 21:53

Skide skægt egon.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 90 point
Dato : 01-11-04 21:57

Det kan ikke slettes, men du kan lukke spørgsmålet ved at godkende et af svarene. Du godkender ved at trykke på acceptere svar ovenover til højre for det svar du godkender.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 01-11-04 21:58

Du skal såmænd bare acceptere et af svarene, så lukkes tråden.

Godkendelse af svar
Fra : apeswixz

Dato : 01-11-04 21:59

1000000 point til dig

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-11-04 23:26

Jeg er også konsulent, og jeg kan forstå at det så giver mig carte blanche ti lat stille spørgsmål uden begrundelse??