/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Uejet mail
Fra : gangster50
Vist : 376 gange
97 point
Dato : 08-10-04 15:03

Der var et tip for lang tid siden, med en hjemmeside, hvor man kan logge ind som et helt ugyldig nick, og få emails sendt til det nick (@hjemmesiden dot whatever)

... Help

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-10-04 16:10

Der er mange men prøv evt. http://www.sol.dk/
Gambrinus

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 08-10-04 16:27

Nej, det er sådan at man bare skriver et eller andet (asdasdasd) og så @hjemmesiden - så kan man gå ind på hjemmesiden og logge ind som asdasdasd uden brug af kodeord. Altså ligesom hvis man skal registere til noget, bare for at få 1 ting.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 08-10-04 17:50

Jeg forstår slet ikke hvad du mener, er det sådan en slags cheat? eller bare noget nar værk?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-10-04 10:39

Lad vær med det, det vil svie til dig selv, ikke at tilkendegive hvem du reelt er!
Der er forslag fremme om at det lovmessigt skal være ulovligt og strafbart i særlige tilfælde. Det vil blive sidestillet med SPAM.
Både den danske lovgivning og den amerikanske lovgivning har gang i et eller andet.
Så det er kun et spørgsmål om tid, før man får et gog i nøden, hvis man træder lidt ved siden af.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 09-10-04 11:05

Hvad?! Det forstod jeg sgu ikke? Den er jo helt lovlig siden..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-10-04 13:16

Er det denne side du søger?
http://www.yousendit.com/default.uplx

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 10-10-04 13:37

Nej - Det er en side hvor du kan logge ind i en mail, uden kodeord. Alle kan logge ind på den.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 10-10-04 19:27

Har fundet den
www.dodgeit.com