/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Barbering
Fra : Mondril
Vist : 651 gange
50 point
Dato : 22-09-04 20:46

Hvis en mand skulle barbere sig i de nedre regioner, hvordan skulle det så være ? Helt glat eller ? Hvordan med Vejviseren, lader man den være ? Som i nok kan høre har jeg ikke prøvet det før, men kunne godt tænke mig det, da jeg har hørt mange udsagn om at piger skulle finde det lige så sexet at mænd har "Trimmet" det lidt, som vi somregel finder det hos piger. Så håber i kunne komme med et par forslag til hvordan det ville se bedst ud ..

Mondril

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 22-09-04 20:57

Tjaaaa makker frem med mac3 turboen og la dig kronrage Du kommer nok uden om *vejviseren*. Bollerne tar du uden skum.Tøsserne er vilde med glatte boller.

Varmblodige Hilsner SA

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 22-09-04 21:15

Det nok kandu.dk's letteste spørgsmål!! Piger (=Alle!!) synes at det er det vildeste turn-off med en kæmpe urskov!!! De tør bare ikke at sige det til deres partner el.lign., da de er bange for at "såre" denne. Men det er uden tvivl en succes hvis du er trimmet...
Nogle piger kan godt lide at den er helt trimmet (glatbarberet), men jeg tror at en majoritet bedst kan lide en trimmet kønsbehåring.
1) Dvs. en vejviser, der er tynd og trimmet med en hårtrimmer på ca. 9 mm...

2) Hele måtten giver du også ca. 9 mm. (du kan evt. starte med 12, 15 eller andet, så du ikke bliver chokeret).
Alt dette gør du når du er tør... Så går du i bad.

3) Når den er trimmet tager du en skraber (brug en god som evt. MACH 3, så du ikke får en ubehaglig oplevelse!!) og skraber alt væk på nær et felt på lige over p..... Alt på lårene skal være væk. Der skal være sammenhæng mellem vejviseren og dette felt... Du skal selvfølgelig selv være tilfreds med det, men bliv ikke bange for at du har taget for meget af... Det skal pigerne nok vurdere...

4) Nu kommer det vigtigste - det der får klokkerne til at ringe og pigerne til at hvine - bollerne!!! Bollerne skal være helt glatte!! Dette lyder svært, men det er faktisk ganske enkelt, og bare brug god tid på det. Det vil du ikke fortryde... Brug barberskum (gerne en masse) og en god skraber, så giver dette ingen problemer...

Så er du sådan set færdig og klar til at tage i byen og imponere eller imponere din kæreste hvis du har en sådan.
Der er nogle ting du lige skal være opmærksom på inden...

- Du skal regne med at den kommer til at se lidt større ud... (men det gør vel aldrig noget)
- Hvis du dyrker idræt eller noget, så vil du nok bemærke i fællesbadet at de andre mænd kigger lidt... De forstår nok ikke helt hvorfor du har gjort det, synes at det er feminint at gøre og vil måske spørge hvorfor du dog har gjort det... Til det spørger jeg altid igen om de synes deres sexliv er som de ønsker det!! Det er det sjældent, og jeg kan så forsikre dem om at jeg FÅR hvad jeg vil ha... Så bliver de lidt misundelige og lukker i... Og jeg er ikke i tvivl om at du vil få et bedre sexliv... især på den orale del af det....
That's for sure...

Held og lykke.
rwo

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 22-09-04 21:47

Det er klart en dejlig fornemmelse når bollerne er glatte. Der er det minus, at skæget vokser ud ret hurtigt, og det klør ad helvede til. Følsomheden øges klart når du er glatbarberet.Pikken virker klart større, når den ikke er begravet i en dusk.

Kommentar
Fra : dagnyherning

Dato : 22-09-04 21:52

jeg kan kun sige at jeg giver jer ret.alle mænds bolle skylle være glate,for så er de rare at have i munden

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 22-09-04 22:15

vil gerne gnaves i koglerne af dagny

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 23-09-04 10:27

føler ikke jeg bør sige noget her...

Kommentar
Fra : perlen13

Dato : 23-09-04 15:52

helt klart glat barberet over alt!!!!!!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 23-09-04 17:46

Med hensyn til at det klør bagefter, så kan det klares med en god lotion lige bag efter, og ellers efter hvert bad.

mvh
binky

Kommentar
Fra : bigmax

Dato : 27-09-04 17:11

Hej med jer....
jaaa det er lækkert den er glat... min er gerne helt glat, og det er fordi hun er træt af at få hår i munden.... og at det føles mere rent dernede.. og ja de kigger lidt i fælles badet.... men der er flere og flere der er trimmet....
hilsen bigmax