/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problem med cd-rom drev
Fra : bbn
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 20-09-04 16:50

Hvad er der galt, når jeg bliver ved med at få beskeden "der er ingen disk i drevet" hver gang jeg prøver at afspille nogetsomhelst?
Jeg har gennemgået al fejlfinding, alle drivere er tilsyneladende ok, har opdateret version af Windows Media Player...
Kører Windows 2000. Drevet er LITE-ON LTR-52327S.
Mvh

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-09-04 16:54

Er en musik-cd, for nogle beskyttede musik-cd kan ikke afspilles i comp.

Kommentar
Fra : bbn

Dato : 20-09-04 16:56

Problemet er der uanset hvilken cd-type, jeg sætter i...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-09-04 17:16

Kan du høre musik hvis du sætter hovedtelefoner/dine højtalere ind i fronten af din LITE-on

Kommentar
Fra : bbn

Dato : 20-09-04 17:22

Nej, og det ser stadig ud som om, drevet slet ikke registrerer at cd´en er i...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 17:26

Har oplevet det før med Lite on! Det er defekt så send det ind til reperation/ombytning!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-04 17:27

Prøv at lav en systemgendannelse fra et tidspunkt hvor det virkede.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-04 18:43

Hvis den ikke kan afspille diretkte fra det stik som sidder foran, er drevet defekt.

Godkendelse af svar
Fra : bbn

Dato : 20-09-04 19:19

Tak for svaret emesen. Jeg tror du har ret...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-09-04 19:25

Tja det er jo lidt kedeligt - hvis jeg har ret.