/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Auto-holder til Ipaq
Fra : hansen9
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 10-09-04 09:08

Jeg har en HP Ipaq 1940 samt en Ipaq h5500. Jeg har GPS, autolader og det hele. Det eneste jeg mangler er en holder til bilen. Skal nok være til 5500 da den har den største skærm. Hvor får jeg fat i en god billig en, og hvad koster den? Jeg bor i Storkøbenhavn.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-09-04 09:22
Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 10-09-04 09:26

Har kigget lidt rundt og der er lidt forskellige muligheder, et firma i Herlev der hedder pc-netto tilbyder holder til 513 kr, tjek evt.: http://www.pc-netto.dk/default.asp?k=1&productguid=4A00.010&referrer=kelkoo

Ellers kan man bestille en række forskellige modeller fra et firma der hedder iPAQ world, disse ligger godt nok i Rødekro, men kan sende varene. Der kan man købe en række forskellige holdere til mellem 281 og 369 kr inkl. moms. Se evt:
http://www.ipaqworld.dk/templates/group.asp?GroupGuid=11015 bemærk at de store ptiser er uden moms, med moms står med småt.

Alle tilbudende passer til alle Ipaq modeller...

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 10-09-04 09:28
Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-04 11:28

lav den selv af et stk plexiglas og sæt den fast med ( skrue ; dobbelt klæbbende tape , eller ???? )

brug din fantasi

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 10-09-04 11:36

technet> måske slet ikke nogen dum ide......

Kommentar
Fra : technet

Dato : 10-09-04 11:52

jeg har lavet en til min bror og da han var inde ved mitsubishi spurgte de ham hvor dællen han havde fået den fra
for den var smart ( og enda med lys i
----
men okey jeg havde også lavet den sådan at den var skrå dvs. at det var kun chauføren der kunne se den
og så havde jeg tage en af hans blind propper ud ( og skruet den på den )
og hvis han skulle sælge bilen koster sådan en blindprop 14 kr
og dvs at jeg har ikke lavet nogen huller i brormands bil

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 13-09-04 11:55

Tak for svarene alle sammen, desværre kan jeg jo ikke fordele point. Så jeg vælger at give point til technet for det mest kreative svar. Men de øvrige svar var absolut også anvendelige.
Nu må jeg igang med plexiglas.........

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 13-09-04 11:56

Tak for svaret technet.