/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Så kom svaret fra kandu
Fra : briani
Vist : 562 gange
10 point
Dato : 09-09-04 13:50

Hejsa kære venner og uvenner

Så lykkes det mig at få et hurtig svar på min mail til Kandu,og mine ledige 28000 er sat ind på kontoen igen.
Nedenunder kan i læse mailen.
Så skal vi ikke stoppe her med al den uddeling af point ?
Meningen med mine oprettede spørgsmål var at råbe kandu teamet op-og det lykkes for mig
Så jeg er tilfreds,håber også i er det.

Citat
Hej Brian,

Det kommer vel ikke som et chok for dig, at vi giver en præmie væk hver måned, du har været en af de personer som har råbt højst med hensyn til denne præmie. Synes du så det er fair at du bare giver point væk til højre og venstre, dette betyder at der er nogen af de andre seriøse brugere som føler sig snydt, hvilket du må kunne sætte dig ind i.

Jeg er slet ikke i tvivl om du har hjulpet mange brugere på kandu.dk, dette har vi set mange tilfælde på. Og nu hvor du har så stor en status hos os herinde, samt de andre brugere, hvorfor begynder du så på sådan noget her. Du har været med så længe at du godt kender vores holdning til at involvere i de forskellige indlæg. Tror du virkelig vi synes det er sjovt at vores servere til tider har det temmelig hårdt? Vi er i fuld sving med at lave vores omtalte omlægning, problemet er at der kommer altid et eller andet i vejen som gør at vi bliver forsinket, og her bliver vi nødt til at priotere hvilken rækkefølge tingene skal laves i. Med det nye system vil der også blive opsat nye servere og hurtigere net linier, så dette skulle hjælpe på problemet.

Jeg kan så i samme forbindelse fortælle dig at kandu.dk slet ikke kommer i nærheden af et overskud, da de penge vi modtager fra banner dårlig nok kan dække vores præmieudgifter, så ud fra denne betragtning er det ikke særlig flinkt at råbe af os, eftersom vi gør dette arbejde af rent interesse. Så fremover når du føler du har noget at brokke dig over, så tænk på at det koster ikke dig en krone at være med, og at det er os som sidder på hele slæbet.

Vi gør alt hvad vi kan for at få det nye system i luften, så vi kan få kandu.dk op i gear med hensyn til hastighed.

Med hensyn til dine point vil jeg godt give dig dem tilbage, hvis du stopper med den chikane du har sat i gang.

Med det nye system vil der være en nyhedsrubrik som vil have en beskrivelse af fejl som måtte opstå, så vil vi derved blive bedre til at informere om hvad der sker.

Med venlig hilsen / Best regards

Maria Krag
Servicemedarbejder

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 09-09-04 13:52

fedt ..... godt du fik dem igen *SSSSSS*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 13:53

Imponerende, men stadig en halvdårlig sang ad Carl Nielsen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 13:53

ad = af

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-04 13:54

Jamen velkommen tilbage briani.
Og det lykkedes så med en tilbagemelding fra Kandu, som du var ude efter.

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 09-09-04 13:54

tillykke og tak for en underholdende formiddag
mvh halvdum

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-09-04 13:56

der er altså liv derude

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 13:56

Sørgeligt at der skal skriges så højt, inden man gider reagere.

Spændende at se om alle deltagerne bliver "nullet".

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-09-04 14:00

Helt ærligt...ha ha..find dog på noget andet at få jeres dag til at gå med..vejret er så vidunderligt

Mange venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 14:10

Det kan godt være at "stjernestøvet" gik til, men da godt at vide at der stadig er liv i kandu.

Klap på skulderen.

ellebye

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 20 point
Dato : 09-09-04 14:15

Alletiders Brian - godt at det lykkedes, men jeg syntes at Maria Krag's svar er en stor beklagelse over at vi brugere reagerer. Men OK der kom et svar.

Uden brugere intet kandu.............. og point og præmier - ligegyldigt, det er ikke derfor vi er her.

//bentjuul

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 09-09-04 14:16

hva så får vi så alle fred for dig brian ???eller forsætter du dit trip ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 14:17

PS hold tråden åben så linker jeg til den fra de spørgsmål jeg ikke har lukket endnu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 14:28

I marts stillede jeg et spørgsmål til kandu om hastighed her http://www.kandu.dk/dk/spg/35175 og fik følgende svar

Citat
Hej Bent Juul Hansen

Vi kan desværre ikke altid bestemme hvordan vores servere skal opføre sig, og vi havde desværre en process som hang på den ene af vores servere, og derved sløvede systemet, efter en genstart af denne server begynde systemet at køre normalt igen.

Med vores nye system vil der komme en nyhedssektion hvor vi fremover vil informere om fejl og ændringer.

Med hensyn til det nye system er tingende desværre ikke gået som forventet, og har derfor trukket ud med hensyn til tid, men jeg kan fortælle at der bliver knoklet hårdt for sagen, og den sidste melding er, at systemet skal udkomme i starten af april.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

Som I ser er det samme svar som jeg fik i marts om det nye system ??? Mon det kommer ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-09-04 15:09

[Citat]
Jeg kan så i samme forbindelse fortælle dig at kandu.dk slet ikke kommer i nærheden af et overskud, da de penge vi modtager fra banner dårlig nok kan dække vores præmieudgifter.
[citat\]

Så drop i præmier !

Point systemet er ok, selvom jeg er totalt ligeglad med, hvor mange point
et spørgsmål giver.
Bare jeg har point nok til selv at stille et spørgsmål.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-09-04 15:11

Ups. Det hele skulle ik' være et citat.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 15:13

Hørt.....

Vi hører alligevel kun om gaver der aldrig dukker op!!!

Man slipper ligeledes for at lade sig irritere over tråde der ikke lukkes. Derforuden bliver det uinteressant at lægge milliarder af åndsløve tips.

Hvis man samtidig simpelthen udelukkede reklamer i tips, ville det være rigtig fedt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-04 17:26

Jeg må sige, der har været gang i den i formiddags, hva'

Godt, at der er gang i jer!

Så kan jeg bedre forstå, at der kom så mange emiler lige på een gang...

Hatten af for, at jeres aktion virkede!

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-04 17:31

Hvis KANDU gad svare på folks henvendelse, slap de for al dette brokkeri!

Man skal jo for egen dør først, æ ou?!!!

Solskinshilsen til alle jer derude
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-04 17:31

Ups! feje, sorry

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-09-04 17:48

Bare så du har lidt at starte op med igen, så har jeg 150 point til at ligge og vente på dig Mvh Ripley

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 11-09-04 11:44

Tak for svaret bentjuul.