/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HJÆLP PLEEEEEESSSS
Fra : dogmadk
Vist : 251 gange
200 point
Dato : 03-09-04 02:31

JEG LEDER SOM GAL EFTER EN 2.8-3.0 cpu 800 fsb. men jeg kan bare ikke finde en forhandler der har en hjemme af dem så nu må i hjælpe mig kan i klare denne her opgave bliver jeg hammer glad

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 03-09-04 04:03

Produktbeskrivelse: Intel Pentium 4 530 3 GHz processor
Produkttype: Processor
Processortype: Intel Pentium 4 530
Model: FC-LGA4
Antal processorer: 1
Clock-frekvens: 3 GHz
Bushastighed: 800 MHz
Cachehukommelse: L2 Advanced Transfer Cache - 1 MB
Kompatible åbninger: 1 x Processor - LGA775 Socket

www.pc-netto.dk har denne.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 03-09-04 04:05

PS!

www.shg.dk har den også.

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 03-09-04 09:17
Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 16-10-04 04:13

tråden er lukket efter som jeg har fundet det jeg ledte efter i tyskland til næsten 30% under dansk pris men tak alle sammen for jeres hjælp

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 17-10-04 16:43

For at lukke tråden, er du nød til at accepter et svar ved at klikke på "Accepter som svar" som står ude til højre over datoen.
Du kan ikke beholde dine 200 point ved at undlade at trykke "Accepter som svar" da du allerede mistede dem da du oprettede tråden. Så accepter lige et svar.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk