/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PC slukker efter 2 sek.
Fra : jonasc
Vist : 395 gange
60 point
Dato : 02-09-04 18:07

Jeg har netop købt en ny PC, men når jeg tænder for den, når den kun lige at køre i ca. 2 sek. hvorefter den slukker. Der når heller ikke at komme billede på skærmen.

Hvad kan der være galt?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-09-04 18:10

Kan du nå at trykke på F8, sikker tilstand.
Se om den vil starte der.

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 02-09-04 18:10

kan lyde som noget defekt hardware prøv at pille strøm stikende ud af en ting af gangen og se om den kan starte op

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 70 point
Dato : 02-09-04 18:36

Hvis du ikke har rimelig forstand på hardware, så er mit råd at du leverer den tilbage til reparation eller ombytning! En typisk nedlukning på 2 sekunder kunne skyldes strømforsyning, motherboard, eller processorfejl!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 02-09-04 20:11

hej
pil ikke ved noget da den er helt ny,har du fuld retur ret nogle steder op til 30 dage
få pengene tilbage og køb en der efter
husk orginal indpakning og kviterring
god fornøjelse med den nye

ole

Kommentar
Fra : jonasc

Dato : 15-09-04 19:22

Tak for hjælpen.

Det viste sig at køleren var gået lidt løs under transporten. Nu er den sat på igen, og PC'en kører fint.

Godkendelse af svar
Fra : jonasc

Dato : 15-09-04 19:23

Tak for svaret tedd.