/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Det ta'r kun 4-5 minutter at logge på.
Fra : Franksp
Vist : 412 gange
6 point
Dato : 31-08-04 22:28

Her hos mig ta'r det kun 4-5 minutter at logge på i aften, så KanDu kører hurtigt, eller hvad? Grunden til at jeg ikke har været på, er når det varer over 5 minutter at logge på, så gider jeg ikke vente. Hvad er der galt? Er det noget, vi som brugere, skal acceptere? Jeg har en 1024 MB opkobling, via KabelModem. Det kan jeg se virker når jeg downloader, helt perfekt.
Kom med jeres meninger om dette. Jeg lukker svaret en gang søndag eftermiddag. Jeg udskriver jeres meninger, og sender svarene på gammeldags måde, med det gode gamle danske "EUROPAS HURTIGESTE" postvæsen. Det hjælper jo ikke at sende pr. mail. Det sker der ikke noget ved. Den sidste mail jeg skrev, var først i maj måned, det har jeg ikke hørt fra endnu. Jeg har rykket 3 gange siden.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-08-04 22:36

At logge på, synes jeg så ikke er det største problem idag.
Men efter få sideskift, er det ligesom det bliver laaaangsommere og langsommere.
Nogen gange logger jeg simpelt hen bare ud, og på igen lige efter. Det hjælper lidt af en eller anden årsag, som jeg ikke kender

mvh dova

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 31-08-04 22:44

Nu har jeg sendt et svar til track. Det tog 4 min 30 sek.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-08-04 22:54

Jeg oplever det samme og det er helt sikkert noget der dæmper lysten til at deltage. Det tog ca 2 min. at hoppe ind i denne tråd

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-08-04 23:00

synte også det tager mega lang tid......Grrrrrrrr
ved ikke engang om jeg gider vente på den sender det her svar.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 31-08-04 23:05

Det tog kun mig ca. 3 sek. her til aften. I eftermiddags var det betydeligt langsommere.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 16 point
Dato : 31-08-04 23:07

Det jeg egentligt synes er værst, er den totale ignorering af brugere fra Kandu's side. Ingen svar når man henvender sig per email! Ingen forklaringer når der er problemer med serveren. Folk bruger deres tid og lyst her, men når man skal vente 5 minutter bare på at komme ind i et spørgsmål, ja så taber man lysten, og så har man lige haft 5 minutters tidstab osse! Kandu burde da være så anstændige over for brugerne, at de i det mindste smed et par linier ind om driftsforstyrrelser, men de kan sikkert ikke finde ud af at komme ind på deres egne sider! Så kære Kandu stram jer an! Informer når der er driftsforstyrrelser, så man undgår frustrationer. Og hvis I mangler hjælp med jeres serverproblemer, så spørg da brugerne her på forummet. Så kan det jo være det bliver løst!

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 31-08-04 23:09

i skulle prøve at bruge netscape det nedsætter ventetiden en del men det kør stadig lansomt selv i netscape sel bruger jeg normalt ie men ikke i aften efter jeg har fået mærker af tasteturet i panden af sove indtil der skete noget

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-09-04 00:44

Ja, og GU' har I da ret allesammen! Jeg har kun været bruger i én måned og i den periode har dette været et kandu-diskutionspunkt flere gange! DE læser altså ikke vore kandu-tråde, DE svarer ikke på vore email's! Hvorfor pokker bli'r vi så ved med at brokke os til hinanden? Vi er jo så inderligt ENIGE allesammen.
JEG tror det er fordi DE ser at uanset hvor utilfredse vi er, SÅ ER VI HER SQU STADIG!

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 01-09-04 03:15

Hejsa...

Jeg har selv været med flere gange når vi har kørt tråde om kandu.... vente tider..... manglende emails osv...... Og ja, vi brokker os kun til hinanden, og jeg aner da virkelig ikke hvad vi skal gøre ved det..... Mit indlæg her er mest baseret på at, hvis det bliver sendt med snailmail.... så vil jeg da lige være med osse.... jo flere der er med.... tja måske..... GG
God aften til alle...
mrhan

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-09-04 06:22

vi kan jo bare blive ved med at sende kandu en mail hver gang deres servere køre dårlig til sidst bliver de vel trætte af det og gør noget ved det

mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-09-04 06:22

vi kan jo bare blive ved med at sende kandu en mail hver gang deres servere køre dårlig til sidst bliver de vel trætte af det og gør noget ved det

mvh Granslam

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-09-04 08:08

Citat
Det jeg egentligt synes er værst, er den totale ignorering af brugere fra Kandu's side.

Ja, ja, og ja. Meget kan tilgives, hvis man bare får en forklaring.
Kandu er et kanon godt forum.
Det er fantastisk med denne oase i en ellers stresset verden, hvor folk ikke kommer hinanden ved.
Her på kandu oplever man en fantastiak hjælpsomhed, der efterhånden er sjælden.
Derfor er det meget sørgeligt, at der er disse problemer
og at kandu på grund af disse skulle afgå ved døden.
Opgi'r også tit at komme på.
Jeg har ellers en fantastisk tålmodighed.
Men der er altså grænser for tyndskid. (Undskyld)
God ide med et alm. brev. Send det evt anbefalet. Jeg vil gerne betale portoen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 01-09-04 10:04

Her har I løsningen på problemet så I undgår spildtid!

1. Tænd computeren

2. Log på KanDu

3. Gå i Fakta og køb ind - det tager jo kun 5 min!

4. Når I er tilbage er KanDu parat til at tages i brug

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-09-04 10:10

Se det har allerede hjulpet.
Den sidste time har Kandu kørt så hurtigt, at jeg har svært ved at følge med.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 02-09-04 21:35

Tak for svaret tedd.

100% enig med dig. Også tak for mange andre gode svar.