/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Automatisk afspilning
Fra : Pc freak
Vist : 847 gange
50 point
Dato : 02-08-04 13:29

jeg kan ikke få automatisk afspilning til at virke under windows xp pro. jeg har prøvet at højre-klikke på cd-rw'en og vælge at den skal spørge hver gang. jeg har også været inde i registreringseditoren og aktivere autorun på stien [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDRom] ved at ændre nøgle-værdien af nøglen Autorun fra 0 til 1

hvad kan jeg gøre?
Pc freak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-08-04 13:41

Mit gæt er at du har noget brænderprogramel, der overruler automatisk afspilning?

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 02-08-04 13:45

nej for den gjorde det også før jeg fik brænder

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 02-08-04 14:34

Prøv at gå ind under DENNE COMPUTER - ADMINISTRER - DISKHÅNDTERING - højreklik på drevbogstavet som svarer til dit enheden og under generelt skal enheden være aktiveret.

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 02-08-04 14:57

det er den og den kan også godt læse cd'er når jeg går ind i denne computer

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 02-08-04 15:05

prøv at køre en sfc /scannow fra menuen START.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 02-08-04 15:06

husk lige at have windows cd`en i samtidig!

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 02-08-04 15:08

køre en hvaffor en?

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 02-08-04 15:32

prøv at gå ned på startknappen > kør > skriv: sfc /scannow (husk mellemrummet). Denne handling kontrollerer at dine windowsfiler er 100% i orden

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 02-08-04 17:24

Skal vi bytte computer? - Jeg synes det er umuligt at få slået fra *LOL*

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 02-08-04 17:32

Spøg til side... måske er automatisk afspilning slået fra i gruppepolitik...

vælg start+kør og skriv: gpedit.msc
Find: Computerkonfigurationer -> Administrative Skabeloner -> System (marker system)
Dobbeltklik på "Slå automatisk afspilning fra"
Sæt hak i "deaktiveret" og vælg cdrom-drev.

håber det kan bruges