/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Min veninde skal giftes - vil gerne syng~
Fra : Queenie
Vist : 895 gange
100 point
Dato : 29-07-04 20:54

Min veninde skal som sagt giftes. Det skal ske til December. Jeg vil meget gerne synge en sang til dem enten i kirken eller til festen, men mangler et par forslag. Jeg har selv tænkt på en sang som "In Love We Grow" .. men vil meget gerne have forslag til egnede sange.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 29-07-04 23:12

Prøv det her - det er en side med festsange, historier osv.. http://www.festsange.dk/
Eller http://www.bryllup.dk/

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 29-07-04 23:15

Eller den her: http://www.gabi.dk/

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 29-07-04 23:29

Det var ikke lige det, jeg var ude efter. Det går såment ikke så meget, om teksten er på dansk, men jeg leder mere efter en lidt "dybere" sang med mere mening.

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 29-07-04 23:43

*gør såment ikke så meget lol

Men leder efter en sang, som de vil kunne støde på andre steder - i radioen osv.

Accepteret svar
Fra : troldpuz

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-04 02:31

Hej Queenie
Hvad med Savage Garden? "I Knew I Loved You" eller "Truly Madly Deeply". Du kan finde lyrikken på http://www.letssingit.com/. Du kan jo evt. give dem cd'en, som en del af din gave.

Jeg kender ikke "In Love We Grow", så jeg ved ikke om jeg har ramt den rette katagori.

Hilsen Troldpuz

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-07-04 08:22

Jeg synes at Carol King's : You got a Friend, er helt fantastisk.
Ved ikke om det er hende der har skrevet den.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Jsenoch

Dato : 17-08-04 09:24

Du kunne også prøve om du kunne snige ud af dem hvilken sang der er deres sang....

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 17-08-04 12:41

De har ikke nogen sang .. det er det, der er problemet. Men både min veninde og jeg er helt syge med Stevie Wonder, så jeg tror, det bliver Ribbon In The Sky med et par få ændringer i teksten ..

Ribbon in the sky

Oh so long for this night you prayed
That a star would guide him your way
To share with you this special day
Where a ribbon's in the sky for your love

If allowed may I touch your hands
And if pleased may I once again
So that you two will understand
There's a ribbon in the sky for your love

Do...Do...
Do Do Do Do Do...
HMM HMM...

This is not a coincidence
And far more than a lucky chance
But what is that was always meant
Is the ribbon in the sky for your love, love

You can't lose with God on your side
You'll find strength in each tear you cry
From now on it will be you and him
And your ribbon in the sky
Ribbon in the sky
A ribbon in the sky for your love

Do...Do...
Do Do Do Do Do...
HMM HMM...

There's a ribbon in the sky for your love

Kommentar
Fra : rachel

Dato : 09-09-04 18:34

Hvad med Shania twain´s "From this moment"?

Godkendelse af svar
Fra : Queenie

Dato : 18-10-04 20:55

Tak for svaret troldpuz .. var vist det, der kom tættest på noget jeg kan bruge