/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med Headset?!!!!
Fra : Tha_Newton
Vist : 317 gange
41 point
Dato : 28-07-04 15:08

Hey jeg har lige fået et Media Tech Headset og jeg har problemer med mikrofonen når jeg spiller Counter-Strike Folk de kan ikke høre mig så godt, Den er utydelig og man kan næsten ikke høre mig(Ikke et billigt Headset over 200kr.) Hvis folk skal kunne høre mig normalt Skal jeg næsten skrige ind i mikrofonen.

Og på msn er der slet ingen lyd

Nogen der kan hjælpe mig?

Hvis der er nogen der kender programmer hvor jeg kan redigere lyden og lyden på mikrofonen

På forhånd tak Hilsen Marc Sorry men jeg har/havde kun 41 point

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 28-07-04 15:15

Hvor gammel er dit lydkort?
har du prøvet med en ny driver dertil?
Mvh Brommi

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 28-07-04 15:20

Jeg fik Splinterny computer med helt nye og ubrugte dele! For et halvt år siden. Har før haft problemer med lyd der er gået men jeg spiller CS.

Men det løste jeg ved at rydde op i min computer med Norton Systemworks!

Er kun 12 år, og ved ikke så meget om det, men jeg har hentet og installeret alle nødvendige drivere!

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 28-07-04 15:21

Har du prøvet at åbne for lydindstillingerne til dit lydkort, og skrue op for lyden til mikrofonen der?

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 28-07-04 15:22

Yes alt er skruet helt op, men stadig meget lav!

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 28-07-04 15:28

Helt banalt.....er du så sikker på at du har sat stikkene rigtig i?

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 28-07-04 15:30

Ja for jeg spiller med Headset og hør musik med Højttalere så jeg skifter 4 gange dagligt!

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 28-07-04 15:49

Hmm....så ved jeg ikke lige hvad der kan være galt.....så nu vil jeg ind og spille lidt CS.
Held & lykke med headsettet.

Mvh.
d.Buus

Accepteret svar
Fra : mrhan

Modtaget 51 point
Dato : 28-07-04 16:49

Hejsa.....

Har du tjekket at der er skruet op for microphonen INDE i selve spillet..???.... Det skal man huske, fandt jeg ud af sidste gang jeg reinstallerede.....!!!..... Ellers skal du prøve at gå i avanceret mode i dine lydinstillinger, og så sætte mic boost på.......

VH
mrhan

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 28-07-04 18:51

mrhan når jeg sætter boost til så kan jeg jo høre mig selv!? men prøver det

Godkendelse af svar
Fra : Tha_Newton

Dato : 28-07-04 22:05

Tak for svaret mrhan. 1000 tak for hjælpen allesammen men mrhan havde det rigtige svar :)