/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Låsekode til nokia 7650
Fra : huko
Vist : 6173 gange
226 point
Dato : 26-07-04 15:53

Jeg har lige købt en Nokia 7650 brugt over QXL(internetauktion) da jeg tændte den første gang virkede den helt fint. Men da den så løb tør for strøm og jeg tændte den spørger den om låsekode!!! Så nu kan jeg ikke komme ind på min telefon, har prøvet alle standard koderne de virker ikk. Og ham jeg har købt den kan ikke huske den. Skal den til reparation???

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-07-04 18:17

Prøv at få fat i en unlocker..

er sikker på koderne kan ses med med det rette program og et kabel.

Kan huske at logomanager kunne aflæse telefonens sikkerheds kode. Og det er da vær at prøve. Det kunne jo være den samme! Hvis ikke sikkerheds kode og låsekode er den samme??

Kommentar
Fra : teleexperten

Dato : 26-07-04 18:59

hej
prøv at lade telefonen ligge tændt i ca 10min tast så standart koden 12345 det har virket for nogen (men ingen garanti)
men de fleste unlockere kan gendanne denne standart kode
du finder en unlocker i dit område ved at søge her www.dkunlock.dk
Hilsen Bjarne
www.openphone.dk
DIN UNLOCK PARTNER

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 26-07-04 19:08

hej så skete det igen igen teleexperten har lånt pcen og vupti så er jeg på som ham
men her kommer så indlæget fra openphone under det rigtige profilnavn

hej
prøv at lade telefonen ligge tændt i ca 10min tast så standart koden 12345 det har virket for nogen (men ingen garanti)
men de fleste unlockere kan gendanne denne standart kode
du finder en unlocker i dit område ved at søge her www.dkunlock.dk
Hilsen Bjarne
www.openphone.dk
DIN UNLOCK PARTNER

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-07-04 17:20

1. Hvilken udbyder er telefonen OPRINDLIGT låst til.?
2. Hvad er IMEI-nummeret (tast *#06# på din Nokia telefon)

Kom med de Info. så skal jeg prøve at finde koderne til at unlocke den med.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-07-04 17:45

taliskoko... Hvis du læste spørgsmålet, så ville du se, at det ikke har noget med operatørlås at gøre, men med låsekode.
Det er to vidt forskellige ting.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-07-04 18:14

På trods af den selvbestaldet Kandu-betjent CarstenGP opmærksomme kommentarer, vover jeg det ene øje og kommer med dette link:

http://www.mobilkoder.dk/nokia.php

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-07-04 18:37

Og til trods for en pæn hentydning, er der folk der stadig ikke fatter, hvad der tales om...

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-07-04 18:47

Hej Huko...

Sandsynligvis sidder der et backup-batteri i telefonen, som er fladt. Når telefonen så er uden strøm, så fabriksindstillingerne gendannes.
I dette tilfælde kan det være at den forudindstillede låsekode 12345 aktiveres. Det står alt sammen i manualen.
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/7650_usersguide_da.pdf

Kommentar
Fra : huko

Dato : 28-07-04 18:53

Men 12345-koden virker ikke har set afsnittet med backup-batteriet i manualen. Det hjælper mig ikke... Jeg tror ikke jeg kan finde hjælp i den, har kigget den igennem, og et værksted skal have 500 kr. for at gendanne fabriks indstillinger, det gider jeg ikke betale, kan det ikke lade sig gøre med et kabel af en slags??

(CarstenGP har ret, det har ikk noget med operatørlåsekoden at gøre, men alt hjælp er velkommen)

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 28-07-04 19:26

stort set alle unlockere kan klare denne opgave for dig
prisen er ca 100,-kr

find en unlocker i dit område her www.dkunlock.dk
hilsen Bjarne
www.openphone.dk
DIN UNLOCK PARTNER

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 28-07-04 19:27

Måske kan du have held med at kontakte en "unlocker" i dit område... de har som regel kablerne og forstand på det.
Typisk tager de 100 kroner for at unlocke.. og sikkert det samme for at nulstille eller opdatere softwaren.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 28-07-04 19:32

men jo du kan godt gøre det med et kabel
du skal være opmærksom på du skal også have udstyr til det
og telefonen skal skupes helt fra hinanden (der hvor tastatur skupes ind under display delen
det kræver et special værktøj)
så alt i alt er det nok biligst for dig at finde en unlocker

Hilsen Bjarne
www.openphone.dk
DIN UNLOCK PARTNER
jeg bor i Rødkro (tæt på åbenrå)

Kommentar
Fra : huko

Dato : 26-09-04 18:38

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en unlucker som Bjarne taler om???
Tæt på Grenaa helst... Og hvis ikke.. Er der så nogen der er interesseret i at købe telefonen billigt med den låsekode på?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-09-04 18:44

www.dkunlock.dk som også er skrevet længere oppe

Kommentar
Fra : soll

Dato : 26-09-04 18:46

hvad skal du have for den.

Kommentar
Fra : huko

Dato : 27-09-04 18:19

"Til soll"

Hmm.... Jeg ved det ikke helt, fordi det er jo op til dig hvor besværligt det er for dig at få den låst op... Men en
7-800 kr....

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 27-09-04 19:50

er du så træt af din telefon at du ikke vil have det lavet
det er en opgave som langt de fleste unlocker kan klare
jeg bor (desværre) i sønderjyland
men du er velkommen til at sende telefonen til mig

eller som jeg skrev tidligere find en unlocker i nærheden af dig her (www.dkunlock.dk)
Hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : huko

Dato : 28-09-04 12:03

Kan jeg få din adresse.. Så sender jeg den til dig... Hvor meget kommer det til at koste???

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 226 point
Dato : 28-09-04 21:32

prisen er 100,-(+ forsendelse ) jeg sender den KUN som pakke (48,50,-) hvilket jeg også vil anbefale dig at gøre
så er der da forsikring på og man kan følge med i hvor pakken er

min adresse kan du finde på min hjemmeside
der finder du også mit telefonnr. og evt mail
(jeg har desværre først mulighed for at besvare mail i morgen (onsdag) aften
hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Godkendelse af svar
Fra : huko

Dato : 09-03-05 18:56

Tak for svaret openphone_unlock.