/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
[123] Hvordan bruger man sin LAN Fuldt U~
Fra : danielskovmand
Vist : 581 gange
13 point
Dato : 08-07-04 19:13

hvordan kan det være der står at jeg bruger en 108 Mbit/s når jeg kun bruger under 1 % af forbindelsen
Det er sku da mærkeligt ikke ??? men det-Svære meget normalt

Hvad kan jeg gøre... der er vel en som ved sådan noget...

//}-DanielSkovmand-{\\

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-04 20:10

Øh mener du ikke 108 kbit/s? Dit netkort er sandsyndligvis på 100 mb/s

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 09-07-04 12:05

nej det er en TOPCOM .. og de har 108 Mibt/s

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-07-04 12:45

Det er jo den øvre grænse for hvad routeren/ eller netkort kan klare, men det er kun en teoretisk grænse. Det kræver nemlig at du skulle have direkte tilslutning til Internet!! F.eks vil en 2 mbit forbindelse kun kunne udnytte omkring 2 % af dit netkort/routers kapacitet! Noget andet er at du ville kunne udnytte den fulde båndbredde imellem to computere, men altså ikke på internettet!

Accepteret svar
Fra : ehtrod_n

Modtaget 13 point
Dato : 11-07-05 02:30

Hej danielskovmand ja det er vidst kun Bill Gates der kan svare på dette spørgsmål. Nej spøg til side jeg er gået på opdagelse her på kandu for at finde alle de ubesvarede spørgsmål. For undskyld mig Daniel Skovtrold skal tråden ikke lukkes efter et års tid. Hilsen natteravnen

Godkendelse af svar
Fra : danielskovmand

Dato : 11-07-05 19:31

Tak for svaret ehtrod_n.
               Er lukket nu miss natteravn

      //\\

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-05 06:14

nå det er sådan man skal gøre