/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nedlukning Automatisk
Fra : Gambrinus
Vist : 302 gange
41 point
Dato : 05-07-04 02:22

Et lille hurtigt spørgsmål før i går i seng.
Har lige installeret windows XP Pro på en pc.
Ved Lukning af pc'en kommer meddelelsen : Du kan nu slukke computeren.
Hvor den burde slukke selv.
Jeg ved, dette spørgsmål er stillet før, men kan ikke lige finde det.
Har aldrig været ude for det før, så jeg har lykkelig glemt, hvordan det lige er, man retter denne fejl.
Svar hurtigt og så må i gerne gå i seng.
Gambrinus
PS : Bundkort Gigabyte GA-7ZMMC

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 41 point
Dato : 05-07-04 08:15
Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-07-04 09:56

Jamen kæreste Molo.
Det gjorde det da.
Skylder dig en bajer Men her nede i republikken Als drikke vi altså Odense).
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 15:33

Gambrinus -> 'Odense' har jeg kun fået i Jylland ! Spørg mango's Brugsen fordeler i Hunslund

Als >< Jylland >< Ama'r

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 15:34

Hundslund

>/MOLOKYLE>