/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver til Pen drive eMagic til WIN98 SE
Fra : bigfool
Vist : 244 gange
200 point
Dato : 30-06-04 00:35

Købte for ca. 1½ år siden en 256MB eMagic Pen drive USB 1 (memory stick), hvor der vistnok fulgte software (driver) med til WIN 98. Desværre er softwaren forsvundet, og jeg har hidtil ledt efter en driver jeg kan downloade fra nettet, men forgæves.

Nogen her på boardet der evt. har et link, hvor jeg kan downloade en driver til WIN98 SE fra ?

Bedste hilsner,
Bigfool :)

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 30-06-04 01:04

Du kan prøve her! http://www.emagictech.com.tw/support.htm

Scroll ned næsten nederst, hvor der står pendrive

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 30-06-04 17:45

@Tedd

Spurgte samtidigt leverandøren fra den gang og han har i mellemtiden svaret præcist det samme
Jeg har nu downloadet driveren men får nok ikke mulighed for at teste den før kommende weekend - Hvis det viser sig den virker ryger de 200 point selvfølgelig til dig Tedd!!

Vi får se - På forhånd tak!

Bedste hilsner,
Bigfool :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-06-04 17:51

Ok

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 01-07-04 11:13

@Tedd

Hi igen! - Har nu afprøvet driveren på en WIN98 SE maskine - and it works ;)

Du er nu 200 point rigere ;)

TX og bedste hilsner,
Bigfool :)

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 01-07-04 11:15

@Tedd igen igen

Øhhh, hvordan er det lige jeg afsluttet subject og tildeler dig pointene ?

Bigfool

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-07-04 11:56

Ud til højre for den kommentar der gav dig svar, står der Accepter svar

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 01-07-04 12:08

Tak for svaret tedd - Du er godt nok en rig mand ;) (men viden er også vejen til magt og rigdom) LOL

Bedste hilsner,
Bigfool

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-07-04 12:13

Gid det var så vel