/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Partner til I/S selskab søges
Fra : opfindsom
Vist : 209 gange
100 point
Dato : 21-06-04 13:56

Drømmer du at blive selvstændig så læs videre!
Jeg har en forretningsidé med gode indtjeningsmuligheder og søger derfor en seriøs partner.
(fundamentet er faktisk grundlagt men arbejdets rumfang kræver bare en energisk og seriøs partner)

Bor du i københavn og har tid og vilje til at starte noget nyt så kan du skrive til mig.
Forretningen kræver, at vi enegisk arbejder som et team, og vi skal naturligvis stole på hinanden. Den rette person er én energisk, seriøs og ærlig person mellem 30-70 år.(Jeg er selv over 40 år)

Der er tale om et fuldtids (sam)arbejde.

Startkapital: ca. kr. 10.000- 50.000 (alt afhængigt af, hvor meget der skal INDtjenes!)
Faste udgifter pr. md.: Kr. 2.800
Branche: Import/eksport og Internet

Det er en fordel, men ikke et krav, at har erfaing med webudvikling (ASP,PHP)

Kun seriøse henvendelser, TAK

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-04 14:18

Du kan jo spørge her http://www.kandu.dk/dk/spg/42794 han søger også en partner.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 19:53

Det lyder rigtig spændende.
Vi skal stole på hinanden, og det ses tydeligt i din profil.
Citat
Jeg er bare opfindsom!

Dette forum er for vidensdeling, og jeg må da sige at du er opfindsom.
Emesen.
Ps. Har du ikke prøvet et par gange før ??????????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-04 21:45

opfindsom har været her før http://www.kandu.dk/dk/spg/43266

Mener nu stadig at http://www.kandu.dk/dk/spg/42794 må være den rette at spørge. Det er jo samme branche.

Hmmmm så er det måske ikke så godt, de skal vel hver især hverve kunder.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 21:53

Ans -
Citat
Det kræver bare mange timers arbejde (ikke fysisk) og heldigvis ingen kapital, næsten da.

Næ for dem skal vi jo komme med.
10.000 - 50.000 er jo næsten ingen penge.................
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-04 22:15

Emesen

10.000 - 50.000 er jo næsten ingen penge, og næsten ingen penge, dem har jeg da nok af

Kommentar
Fra : opfindsom

Dato : 22-06-04 11:34

Hej alle og tak for jeres indlæg!
Til ans: jeg købte svaret af: http://www.kandu.dk/dk/spg/42794 og jeg skriver fortsat til ham, så TAK. (Efter at jeg købte svaret var min point ned på 50 nu er den på 100. Jeg kender slet ikke systemet, det er også lige meget!)
Til emesen: undskyld, hvis jeg fik dig til at læse noget, du ikke kunne blive klog af. (jeg sælger mit brugernavn "opfindsom" til dig, hvis du vil have det, opfindsomt, ik'!)

Det er rigtigt, jeg har lagt et par indlæg, men jeg troede jeg havde sat dem forskellige steder på nettet og ikke her i kandu!! Så til viden-begærlige brugere af kandu: UNDSKYLD

Nu når jeg sidder og skriver dette så har jeg et andet sp. og pointene går til den, der virkelig kan hjælpe:

Da jeg skal købe software har jeg stødt på nogle sites, der tilbyder software som jeg ikke har set her i DK. Er der nogen, der har erfaring/handlet med dem? Vil du anbefale det eller er der nogen, der vil tage røven på os?
Disse sites er bl.a.:

http://www.planet-x86.com/
http://contrabass.nicedeal.info/

og mange andre steder. Softwarene sælges fra østeuropa, tor jeg.

Vi ses om et par dage igen!