/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Hjælp til Flash
Fra : copycatDK
Vist : 629 gange
200 point
Dato : 12-06-02 23:29

Hej derude

MON der skulle være en der kunne hjælpe mig mig et flash banner til en hjemmeside for en lokal sportsklub??
Jeg har kun sådan et kedeligt normalt banner hvor der ikke sker noget.. og sender da også det banner til dig/jer så i har noget at gå efter med fonts osv. Kan ikke oplyse siden endnu da den først kommer op og køre sidst på sommeren.

MVH
Michael (Alias copycat@@)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 12-06-02 23:48

Hvis ikke nogen vil/kan her, så prøv http:eksperten.dk

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 210 point
Dato : 12-06-02 23:50

Hmmmm....... det gik vist lidt for hurtigt
http://www.eksperten.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-06-02 09:37

Michael

du kan eventuelt kontakte mig desangående,
så kan vi sikkert finde ud af et eller andet.

med hilsen

Steen Sativa
xxxxxxxxxxxx
Soeholmvej 2B, Tuse
DK-4300 Holbaek

tel +45 59480450
fax +45 59480452
or
mobil +45 20706048

e-mail steen@sativa.dk
"copycatDK" <copycatDK.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:JZON8.33702$N46.1374548@news010.worldonline.dk...
> Hej derude
>
> MON der skulle være en der kunne hjælpe mig mig et flash banner til en
> hjemmeside for en lokal sportsklub??
> Jeg har kun sådan et kedeligt normalt banner hvor der ikke sker noget..
> og sender da også det banner til dig/jer så i har noget at gå efter med
> fonts osv. Kan ikke oplyse siden endnu da den først kommer op og køre
> sidst på sommeren.
>
> MVH
> Michael (Alias copycat@@)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : FlashHjelp

Dato : 22-06-02 10:05

Hej jeg skulle lige spørger om noget:

Jeg har lige lært en masse ting om de værktøj der er i Macromedia Flash 5 og lidt MX men jeg vil gerne lære perfekt hvordan du laver film og menu'er til din egen hjemmeside + knapper og sådan nogen seje ting fx. denne side tjek den ud og sig mig om det er noget der er for vildt svært kun for dem der er MEGA gode eller kan man godt lære sådan noget hurtigt tjek lige siden www.eye4u.com.

ps: hvis du ved noget om hvor man kan lære en masse om flash og hvordan du laver knapperne så skriv lige.

hilsen Morteza

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 07:35

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 17-01-07 18:02

Tak for svaret e.p..