/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvad skal jeg købe
Fra : Melander
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 09-06-04 22:45

hejsa..

jeg overvejer en ny pc, men jeg vil ikke give helt vildt mange penge for den, faktisk så lidt som muligt...

mulig konfiguration:
3.0 ghz processor
512 mb ram ddr
128 mb grafikkort ddr
min. 80 gb harddisk
10/100 ethernetkort
52 speed cdrom drev
diskettedrev
4 usb porte, heraf 2 i front

sådan kunne den se ud. hvor får jeg sådan en billigst, og jeg mener billigst.......

mvh. Melander

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 09-06-04 22:51

Et godt sted at begynde er www.edbpriser.dk Gå ind under Computere og alt efter om du vil have skærm med Samlet med skærm eller uden. Så sætter du en max pris og trykker på søg!

Kommentar
Fra : H2

Dato : 09-06-04 22:54

Jeg har handler er par gange med www.compumail.dk
Det fongerer godt og det er billig.
Du kan både få dem samlet eller adskilt.
Henrik

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 09-06-04 23:54

www.edbmix.dk
det er en mulighed..
Kan du ikke genbruge dit diskettedrev og cd rom drev?

Mvh KoL

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 10-06-04 00:38

du kan skræddersy din egen computer på edbgiganten.dk
det har jeg gjort, og det er super... den kører hammer godt, og det er til en overkommelig pris!!!

Skal det være intel celeron eller pentium eller AMD athlon eller hva...
Pentium er det klart bedste, men det koster osse lidt mere... men du får ikke brændt din pc af!!!

Jeg har kigget lidt på det:

Den har INTEL PENTIUM:
3.0 ghz processor
512 mb ram ddr
128 mb grafikkort ddr
min. 80 gb harddisk
52 speed cdrom drev
diskettedrev
4 usb porte, heraf 2 i front (med 6 porte, 2 front og 4 bagved)
Og et dejligt kabinet med håndtag. (se det på: http://www.edbgiganten.dk/shop/default.asp?ProductID=606)
Ialt: 5990,-
min er lidt mindre og kostede det samme, så priserne falder hurtigt....
det er fand´me en monster pc.....
(prisen er Excl. fragt og porto)

Det er bare ud og køb!!!!!!!!!

hilsen jjhj

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-06-04 01:44

Der er sikkert mange der er billige, men her kan du sammensætte en computer efter dit ønske og se hvad den koster. http://www.hkautomation.dk/productselector.php

//bentjuul

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 10-06-04 02:08

det er sku da dyrt //benthjul!!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-06-04 02:20

Ja, det kan da godt være at du syntes det jjhj, men det finder Melander da sikkert selv ud af om han syntes. Jeg er meget tilfreds med at handle der, og det vejleder jeg efter, og så sorterer Melander selv sine indkomne svar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-04 10:41
Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 10-06-04 13:46

www.midtdata.dk under skrædersy pc!

Der er det billigt!

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 10-06-04 22:22

hi hi... det er i orden bentjuul....

selvfølgelig er det Melander der styrer her... men....... hi hi

jjhj

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-06-04 22:38

Melander du skal lige ha' disse link med. Jeg har set at flere her på kandu.dk bruger disse og deres priser er også gode.
http://www.pc-netto.dk/default.asp
http://www.shg.dk/
Håber du får lavet dig en god computer, men lad os høre hvilken computer du får bygget, når du når så langt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 11-06-04 11:41

jeg vil erklærer mig enig med bentjuul....

www.shg.dk er også et ok sted at købe til fornuftige priser.....

hilsen jjhj

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 11-06-04 11:50

en lille advarsel.
undgå Føniks computer. De står ikke inde for deres vare, og har en meget ringe forbruger service.

Mvh KoL

PS: husk at genbruge hvad der kan genbruges, og find det sted der er tæt på dig selv, så du kan sparre fragten

Kommentar
Fra : P_K

Dato : 11-06-04 16:12

Jeg kan også anbefale dig at besøge www.Dell.dk, deres 8300-serie stemmer meget godt overens med dine ønskede specifikationer.

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 08-08-04 00:06

Tak for svaret tedd.

Hejsa , jo jeg kiggede da, og det er meget godt, men ikke lige mig....men da ingen af jer er gået med sejren, får den første pointene, nemlig tedd..

og så skylder jeg vist at sige hvad og hvor jeg fik i....

en 2,6 celeron, 512 mb ddr ram , 80 gb harddisk, 52 speed cdrom, 128 mb grafikkort, til 3495,- i bilka, mærket er mycom. og den er lyn hurtig og køre dejligt...

Hilsen Melander