/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
film+svcd+undertekster???
Fra : the_spawn15
Vist : 323 gange
10 point
Dato : 19-05-04 20:35

Hej kan kan godt brænde en film ned som svcd sammen med undertekster altså de er ikk sat på filmen permanent så underteksterne virker!

og hvis hvordan?

Hilsen SPawn

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 20 point
Dato : 19-05-04 21:43

the_spawn15 luk de andre spgm og spar pointene
Nu har du spurgt 3-4 gange,det er lidt uklart hvad du vil.Hvad er det for en film du vil brænde ned på en VCD?
En CD er kun på 700 MB , så det kan da ikke være meget film men hvis du Downloader Ulead Movie Factory 2
trykker på vcd så ordner pogrammet komprimeringen,det laver dine vts filer om til vcd filer,ellers fortæl hvilken film ,hvilket format etc

Kommentar
Fra : the_spawn15

Dato : 19-05-04 22:28

det jeg vil er at brænde en film+undertekster så de virker uden at lægge undertekster permanent på filmen!

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 19-05-04 22:55

Det er faktisk gået op for de fleste at du vil brænde en film uden/med undertekster
Men fra min side klarer du dig selv

Godkendelse af svar
Fra : the_spawn15

Dato : 29-05-04 13:54

Tak for svaret olehermann.