/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvordan bruger jeg det
Fra : dragoneyes
Vist : 241 gange
50 point
Dato : 13-05-04 13:43

jeg vil lige spørger om der er nogen der ved hvordan jeg brænder ned på min computer en dvd film der er sat i dvd brænden jeg bruger det program der hedder EASY DVD/CD burner
eller hvis der er nogen der kender et program som er gratis hvor jeg kan brænde min dvd film ned på pcen det skal helst være på dansk TAK

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 13-05-04 14:58

Du kan bruge DVD-Decrypter til at rippe og brænde din DVD'er http://www.dvddecrypter.com

Og hvis du vil beholde filmen på din harddisk, og ikke brænde dem ned på DVD, så kan du bruge SimpleDivX som kan gemme den
rippede DVD som XviD eller DivX. http://www.divx-digest.com/software/simpledivx.html

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 27-05-04 08:22

hva m smartripper. Det kan lave en total backup af din dvd film direkte til harddisken.... og hvis du senere vil ha den brændt ud igen på en anden dvd skive er det bare at bruge dvd shrink til at komprimere og brænde den ud med.......