/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD-afspiller
Fra : skroeder
Vist : 571 gange
150 point
Dato : 13-05-04 10:25

Hej.

Kan jeg tilslutte en DVD-afspiller til mit fjernsyn, når det ikke har scartstik, men kun alm. antennestik?

Skroeder.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-05-04 10:29

Det burde ikke være noget problem, en DVD afspiller kan jo tilsluttes ligesom en almindelig video afspiller

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 13-05-04 11:43

Min DVD afspiller kan ikke tilsluttes uden Scartstik, det kunne min gamle DVD afspiller heller ikke... Nogen TV har et Video-indgang som du kan bruge istedet.. Hedder vidst ofte AV2... Men der er heller ingen idé ikke at bruge Scartstik, for ellers går det ud over kvaliteten.
Et scartstik koster mellem 50-100 kr og kan købes overalt.

Kommentar
Fra : skroeder

Dato : 13-05-04 11:53

Det er mit fjernsyn der ikke har scartstik-indgang, men kan man sætte et i?
Skroeder

Kommentar
Fra : skroeder

Dato : 13-05-04 11:53

Det er mit fjernsyn der ikke har scartstik-indgang, men kan man sætte et i?
Skroeder

Kommentar
Fra : skroeder

Dato : 13-05-04 11:55

Ups. Det fik jeg skrevet 2 gange.
Skroeder

Accepteret svar
Fra : Cornell24

Modtaget 160 point
Dato : 13-05-04 11:59

Prøv at se om dit TV har andre indgange end alm. tv antenne... Har den et video, s-video, AV2 indgang eller lign.?!

Nej, der er ikke mulighed for at sætte et scartstik i tv'et... Så er det en god idé at vente med DVD'en og spare op til et nyt TV.. Jeg ved godt det ikke lige er det man vil høre, men desværre ser det ud til at du bliver nød til at bruge penge på et ny tv

Kommentar
Fra : skroeder

Dato : 13-05-04 12:03

Skriver tilbage senere da jeg er på arbejde, og derfor ikke har mulighed for at tjekke det. Men ellers tak for hjælpen indtil videre.

Skroeder

Godkendelse af svar
Fra : skroeder

Dato : 17-05-04 11:57

Tak for svaret Cornell24.