/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Altec Lansing VS2121 & VS3121
Fra : Acropolis
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 11-05-04 15:14

Er der nogen der ved om de ovennævnte modeller eller én af dem kommer på markedet i Danmark eller får man kun mulighed for at købe dem i et andet land? - I så fald, er det så nogle der kender nogle gode udenlandske hardware internetbutikker?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 11-05-04 17:53

Skal gå ind og kigge , men har lige anskaffet en MX 5021, det ser ud til at være rigtigt godt stof.
Skal bruge denne forstærker i forbindelse med en NEC video projector og en Sony DVD/VCR slvd910 til en institution hvor rummet er beregent til 20-30
personer.
Jeg vil dertil bygge en kombi controller eller sammenkode orginal RMen, har dog pt brug for et kode id for altec remoteren.
Godt jeg checker lige og kommer tilbage
Mvh OW

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-04 18:26

Dine angivelser VS2121 og VS3121 ligner meget MX 5021.
Denne er indkøbt ved Zitech og koster ca KR 1500 telefon 48130000.
Jeg forsøger i øjeblikket at oprette kontakt til dette firma hvor jeg har brug for yderlige tekniske informationer
Mvh Ow

Godkendelse af svar
Fra : Acropolis

Dato : 12-05-04 08:30

Tak for svaret oldwiking.