/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hjælp :denon 1600 dvd medier??
Fra : novice
Vist : 346 gange
200 point
Dato : 09-05-04 02:20

Hej !

hvilke dvd medier (mærker) kan afspilles på denon dvd 1600 ?
har prøvet verbatim dvd-r , virkede ikke !
ville være glad for et svar inden jeg prøver mig fattig

Novice

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-05-04 09:55

http://www.videohelp.com/dvdplayers.php?DVDnameid=1041&Search=Search&#comments

Den burde kunne bruge dvd - r særlig af Verbatims kvalitet! Er du sikker på dvd skiven er brændt ordenligt? Hvilket brænderprogrogram bruger du?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-05-04 10:03

Ser ud som om den kan afspille datamarts DVD -r og ritek

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-05-04 10:09

Sludder datatrack ikke datamarts

Kommentar
Fra : novice

Dato : 09-05-04 19:42

Hej Tedd!

Det der med brænding er jeg ikke sikker på, jeg kan se filmen på min computer ! er der noget med den skal brændes helt (skiven altså ) ? det med ritek har jeg også set et sted på nettet ,så de må jo fungere .
Jeg bruger shrink 3.1 og derefter dvd clone 2 . de er vist gode nok ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 02:17

Nå ok! Hvis du ikke kan se det på din stationære dvd afspiller så er dvd mediet ikke kompartibelt! Nogle brænder programmer giver dog en option noget lignende med "kompartibelt til dvd afspiller eller Sony" så det er måske nok at lede under options, eller funktioner/indstillinger i dit brænder program?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 10-05-04 02:20

Ja det er gode programmer, men måske fjerner shrink 3.1 ikke kopisikringen. Anydvd fjerner kopisikringen, så måske skal man bruge det i kombination med de andre programmer! Det link jeg gav har osse nogle guider til hvordan man kopierer DVD!

Kommentar
Fra : novice

Dato : 10-05-04 21:47

Hej Tedd!
point på vej ,til udbygning af fører trøjen !.-)

Har bestilt ritek skiver , så må vi se om de virker ! godt link du fandt der .
melder lige når det er lykkedes mig at brænde en dvd der virker på denon´en.

Godkendelse af svar
Fra : novice

Dato : 10-05-04 21:51

Tak for svaret tedd.
point for det gode link.
både hvilke skiver + hvordan man brænder.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 23:22

Håber du får det til at lykkedes!