/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
fåborg- gjæstgivergaarden
Fra : lykkebo4
Vist : 617 gange
60 point
Dato : 06-05-04 19:21

findes der materiale om Gjæstgivergården i 1870´erne ved kommende som jeg er intereseret i stod der i hans papirer at han var værtshusholder Gjæstgivergården Torvet 1-
Faaborg
navnet var Hans Svendsen f. 1835 g. 1871 i Faaborg med Kirsten Larsdatter. de boede der til en gang i 1880érne hvor de flyttede til Tommerup. der var to børn Laurits Svendsen og Anne Sophie svendsen. Er der nogle som kan hjælpe mig med oplysninger om stedet.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 70 point
Dato : 06-05-04 20:30

Jeg vil tro at Fåborg Kulturhistoriske Museer ligger inde med de oplysninger, som du søger. Du kan jo prøve at kontakte dem.

http://www.fkm.nu/

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : lykkebo4

Dato : 07-05-04 13:04

Tak for svaret ans. sætter mig i forbindelse med dem