/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
E-mail til andre brugere
Fra : bjarklev
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 05-05-04 14:26

Hej !

Jeg så (måske for sent) at en bruger med alias "Rytterknaegten" havde lagt et indlæg i gruppen Slægtsforskning, som jeg kunne hjælpe ham med. I løbet af et par dage var det dog besvaret (mindre uddybende end jeg ville
have gjort) og derfor vil jeg gerne kunne skrive til ham, men det kan jeg øjensynligt ikke.
Hvorfor kan man ikke skrive mails til andre brugere - eller bare få oplyst deres email adresse...?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-05-04 14:29

Alle er anonyme .. derfor
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-05-04 14:30

.. Men nogle har SELV opgivet mail-adressen i "Profil"
/PG

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 05-05-04 14:31

Hvis du lægger en besked på dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/37850 så vil han modtage den, da det er et spørgsmål, som han har stillet. Jeg ved at spørgsmålet er lukket, men han får besked.

mvh ans

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 05-05-04 14:32

Hvis man ønsker at kunne kontaktes, så har man muligheden for, at skrive sin mailadresse i sin profil - har du kigget der?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-05-04 14:32

Du kan jo kalde på ham her.
Opret et spørgsmål med hans nick som overskrift.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 14:33

vis du skriver i de allerede besvarede spørgsmål til Rytterknækten vil han stadig få en mail I Think
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 14:34

ups der mangler da lige et H der

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 14:36

Du kan købe spørgsmålet/svaret, og så skrive dit indlæg til ham derinde. Han skal nok få en mail om at der er et indlæg til hans spørgsmål. Faktisk får han to mails pr. indlæg.......

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 14:38

Det jo os det jeg siger Mordex men takker for at du skærer det ud i pap Mvh Mig

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 14:39

Ok, jeg er lidt langsom i dag.......

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 05-05-04 14:46

Vi er da alle hurtige, den ene bare lidt mere end den anden. Bliver jo forbløffet, når man sender svaret af sted og ser, at flere har svaret det samme

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 14:50

Jeg var også lige i gang i et andet forum, se derfor gik der lidt tid.
Og Sune, der er alligevel ingen der ligger mærke til dine besvarelser
Og hvis de gør, så tror de alligevel ikke på det

Ha´ en god dag Sune

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : bjarklev

Dato : 05-05-04 16:31

Tak for svaret ans.