Medlemsnummer : 42902
Superpoint : 1910

Medlemsdato : 30-10-2002
Seneste login : 29-12-2008
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Kvinde, 57 år, videregående socialfaglig uddannelse.

Jeg har i mit voksne liv arbejdet med børn i børnehavealderen inden for såvel normal- som specialområdet. Herudover har jeg fire børn, samt flere børnebørn.

Interesser: psykologi, pædagogik, filosofi, samfundsforhold, alternative behandlingsformer, natur, økologi, hus, have, kreative aktiviteter, musik, kulturelle aktiviteter, slægtsforskning, reparation, vedligeholdelse og småforbedringer i hus og have, samt familieaktiviteter.

Har kat, men det meste af mit liv haft forskellige andre husdyr som høns, marsvin, skildpadder m.m.

Har interesse i at finde ud af det daglige tekniske omkring PC, bil, mobiler o.lign. men er ikke selv teknisk.