/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Hvordan ser jeg....?
Fra : mermic
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 05-05-04 13:46

Hej

Jeg skal have opgraderet mit bundkort, men ved ikke hvad det er for et - er der noget sted jeg kan finde ud af dette (jeg tænker bla. på om windows kan se hvilke bundkort det er?)?

Mvh
Michael

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-05-04 13:51

Det kan du da se under opstarten af maskinen....tryk på "Pause" knappen på tastaturet under opstarten, og notér hvad du ser

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-05-04 13:52

- ellers burde det fremgå af papirerne/manualerne som du selvfølgelig har gemt til dette formål

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 05-05-04 14:15

Download Everest home edition. Det vil give dig svaret
http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 05-05-04 14:17

EVEREST Home Edition v1.10 kan fortælle dig alt om din computer. Også hvilket bundkort du har og bedst af alt så er det gratis :)

http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 05-05-04 14:17

PIS :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 14:20

Det gælder om at være hurtig på tasterne her Cornell24 Men for min skyld må du gerne få points hvis spørgeren acceptere svaret

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 05-05-04 14:26

Det lader vi være op til mermic... Du skrev 1 min før mig, men jeg...ehhh... skrev hvilken Version det var

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 14:33

Ja det må sgu tælle mest

Godkendelse af svar
Fra : mermic

Dato : 05-05-04 16:06

Tak for svaret tedd.