/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Compaq 1200xl104 drivere??????
Fra : Melander
Vist : 350 gange
100 point
Dato : 05-05-04 01:03

hejsa..

Jeg har formateret min kones pc, som er en af overnævnte bærbare..men jeg kan ikke finde hendes cd med driverne på...er der en der ved hvor jeg kan få sådan en, eller måske ligefrem har en, eller ved et link på nettet hvor de kan fåes..

det drejer sig om alle hardware driverne, altså både til grafik og lyd osv. maskine er standard og der er ikke skiftet noget ud i den..

til den der løser problemet for mig, vil der være 1500 point ekstra ud over de 100 her....

mvh. Melander

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 01:06
Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 05-05-04 01:08
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 01:13

ser ud som om den er svær at finde drivere til. Det er måske muligt at en resque disk via HP?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 01:17

Hp har jo overtaget compaq så det jeg mente var at du kunne prøve at ringe til hp's danske afdeling?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-05-04 01:24

den første du kommer med, har jeg været inde på og hendes maskine køre win98, og det eneste jeg kan få der er: Presario Hard Drive Partition Deletion Application ....øvøvøv

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-05-04 01:25

den anden prøver jeg imorgen....går i seng nu.. sov godt..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 20:02
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-05-04 22:13

tedd>>>you are the man....

den der videodriver.com virkede perfect på skærmen.

men jeg har stadig et par problemer..

når jeg starter pc,en skriver den først at den mangler denne fil: vredir.vxd og denne : dfs.vxd og det skriver den ude i dos,en.
derefter skriver den at den mangler denne: mnsp32.dll, denne fil er til microsoft network, så meget har jeg da fundet ud af..

hvor for jeg fat i disse filer, og hvad gør jeg med dem når jeg har fået dem.

mvh. Melander

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:21

Compaq computere er vanskellige fordi de aldrig afslører deres hardware! Men der findes et program der kan, der oven i købet har downloads link til hardwaren (virker ikke altid)
Prøv at downloade Everest home edition, så tror jeg du kommer meget længere! Gå ind under PC (efter at have indstalleret programmet) og opsumering så fortælller den om din hardware!
http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-05-04 22:52

det hjælper mig ikke noget, jeg skal stadig bruge de filer..

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 00:15

Tak for svaret tedd.

dette svar hjalp på grafik...

men jeg fandt selv løsningen på de manglende filer, se denne side for svaret og gør nøjagtig som der står, for min kones pc, virker nemlig nu..:http://www.annoyances.org/exec/forum/win95/1040847188

mvh. Melander
ps.tedd jeg opretter tre spørgsmål på 500 point hver til dig under kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-05-04 01:17

Tak for dine anerkendelse af mit svar, som forøvrigt ikke er fuldstændig. Jeg håber ikke det gør noget, jeg ikke svarer i de andre spørgsmål du lige har stillet, men det ville være imod mine egne udtalelser i andre spørgsmål herinde, hvis jeg skrev et indlæg i dem og dermed fik point Men accepter en af de andre indlæg, så får du osse nogen retur point tilbage, så så pointene ikke er helt spildt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-04 10:29

Melander - du kan hælde dine point af til Eyvind - så forsvinder de.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-04 10:34

Og du kan nå at lukke denne endnu: http://www.kandu.dk/dk/spg/40156