/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Barton, Palomino XP eller Thoroughbred X~
Fra : zomp
Vist : 393 gange
99 point
Dato : 29-04-04 11:33

Jeg skal købe en ny PC, og er lidt i tvivl med de nye AMD af de tre nævnte hvad skal man vælge?? gerne begrundelser.... jeg er vild med fart, og Barton skulle være den bedste at overcloke......?????

HJÆÆÆLP, råd plz

MVH ZOMP

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 13:02

Du siger en ny PC og AMD processor? Så undrer det mig at du ikke har deres 64 bits processorer i tankerne. Dem du nævner bliver snart udfaset!

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 29-04-04 13:13

billig.......

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 29-04-04 13:17

hvis jeg kan få en 3-3,4 Ghz maskine for under 2 kilo har jeg ikke brug for 64 bits......endnu!

det jeg søger er hvilken af de tre nævnte der er "hurtigst" og har det godt med at blive rigtigt varm??

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 99 point
Dato : 29-04-04 13:23

så er det Barton, da det er den der fås med højst clock frekvens

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 29-04-04 13:50

vi snakker stadig under 2 kilo, kig på edbpriser.dk -> Forside -> Computere -> Samlet uden Skærm under 2 kilo

Du skal KUN kigge processor, alt det andet tager jeg fra min nuværende computer....

der er en BArton på 2500+
men der er også en Thoroughbred 2700+

hvad er hurtigst???

mvh

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 13:56

Barton har jo en hurtigere større cache og kan osse trække hurtigere ram! Så til overclocking ville jeg vælge den!

Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 30-04-04 09:27

Tak for svaret tedd.