/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD brænding.???
Fra : webgun
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 26-04-04 20:06

jeg er ved at teste en DVD-brænder.jeg vil tage en kopi af en musikdvd.det kan jeg bare ikke....programmet siger at der ikke er plads nok på dvd-skiven.
jeg har også prøvet at kopiere ind på HDen.så fylder den 6,7 gb????

programmet hedder Roxio easy cd and dvd.
skal jeg bruge et andet program eller..............HJÆLP!!!!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 26-04-04 20:09

det er fordi på en dvd skive er der omkring 4,2gb på.. og hvis dit musik fylder 6,7gb så er det klart der ikke er plads

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 26-04-04 20:13

prøv at bruge et program som anydvd eller dvd shrink når du kopierer. Du kan få mere hjælp på http://www.dvdrhelp.com/ Der er osse guider til hvordan du gør

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-04-04 20:17

Prøv også at opdatere hos Roxio:
http://www.roxio.com/en/support/index.jhtml
Emesen.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 26-04-04 20:18

tedd.
de programmer som du nævner, tager de også "kopispærrede" DVDer??
har lige prøvet med Linking Park. live in texas.....meen det gik sku ikke!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-04 20:21

ja any dvd gør! ved ikke om dvd shrink gør

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-04-04 20:52

hej brug clone dvd og anydvd..

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 26-04-04 20:52

tedd.
jeg har lige hentet anydvd. er det virkelig et brænderprogram? jeg kan ikke rigtig se nogle menyer som giver adgang til brænding??

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 26-04-04 21:08

der ses bort fra min kommentar dd kl. 20.52

har luret trickset...den før kopispærrede Linking Park, snurre nu lystigt!!!!

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 26-04-04 21:26

Tak for svaret tedd.Linking Park er kopieret.....såe deet!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-04 21:28

Goodie