/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med dvd-optager
Fra : allo
Vist : 273 gange
140 point
Dato : 26-04-04 18:51

Jeg har købt en dvd-optager(Yamada 8000) den kan fint afspille en dvdfilm,men der er problemer med at optage.den optager kun et min.eller to så stopper den og lyden er enten dårlig eller er der slet ikke,den er forbundet med tv(B&O) med scartkabel og antennestikkene er helt nye,kan det være dvd-skiverne der er noget galt med? er der nogen der kan hjælpe,har købt den i München så det er lidt svært at få hjælp der.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-04 18:52

Hvad hedder dvd skiverne?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-04-04 18:59

den kan kun brænde på + skiver... måske er det - skiver du har købt...

Junior

Kommentar
Fra : allo

Dato : 26-04-04 20:02

De hedder SK og det er +

Kommentar
Fra : allo

Dato : 26-04-04 20:02

De hedder SK og det er +

Kommentar
Fra : allo

Dato : 26-04-04 20:02

De hedder SK og det er +

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 140 point
Dato : 26-04-04 20:05

http://www.dv-rec.de/test/player200312/yamada8000/main.html Desværre kun på tysk.

Dette er en test af din dvd! Der er en medie kompatibilitets liste osse. Tror ikke den understøtter dine skiver men du kan jo prøve at firmware opgradere den!

Kommentar
Fra : allo

Dato : 26-04-04 20:34

Hvad er en ISO-cd ? det er på en sådan man skal brænde opdateringen,aner ikke hvad det er,så det er nok bedst at lade være.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-04 20:36

I dette her tilfælde tror jeg det er en almindelig data cd der skal brændes!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-04 20:37

Man skal bare vælge at afslutte brændingen altså ikke vælge multisession!

Kommentar
Fra : allo

Dato : 26-04-04 20:47

Ok tak for hjælpen men jeg tror jeg prøver et andet mærke dvd.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 29-04-04 18:35

kan jeg godt forstå... hvad siger de til det nede i butikken hvor du har købt den...

Junior

Kommentar
Fra : allo

Dato : 29-04-04 20:18

Jeg har købt den i München,så det er ikke så let at spørge (det var nok også dumt),
men jeg har opdateret firmwaren,men den vil stadig ikke optage,har også prøvet med Sony DVD uden held. Min søn må tage den med hjem når han kommer næste gang.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 22:58

Sony er jo en af de medier der anbefales, så vidt jeg kan se, så der er nok ingen tvivl om at det er en bytter!

Godkendelse af svar
Fra : allo

Dato : 30-04-04 20:36

Tak for svaret tedd.