/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
eWire : Hvad, hvor, virker det ?
Fra : Gambrinus
Vist : 1259 gange
122 point
Dato : 22-04-04 10:51

Er lige inde på Den Blå Avis og ser på systemet eWire.
Er det noget nyt eller er det bare mig der er langsom ?
Er der nogen der har erfaringer med det ?
Er det sikkert ?
Er der mulighed for at trække pengene tilbage, hvis man ikke modtager den bestilte vare (privatkøb) ?
Det se jo helt godt ud, men jeg ville alligevel lige se, om der var nogen, der har noget at tilføje, før jeg tilmelder mig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 10:56

Udover Dankort og Visa/master er eWire det eneste ordentlige system i DK.

Og så er det billigt for "den lille mand" at bruge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 11:05

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået den vare, jeg har betalt for med netbetaling?

Det er alene leverandøren, der er ansvarlig for, at det du bestiller eller køber, bliver leveret
- ligesom i enhver internetbutik. Vi sørger kun for, at pengene for ydelsen/varen bliver overført fra dig til leverandøren. Du kan i din transaktionsoversigt se, hvem der er leverandør i hvert enkelt tilfælde, hvis du klikker på tekstlinket. Du skal rette henvendelse direkte til leverandøren. Der er ALTID anført både en e-mailadresse og en postadresse på den konkrete leverandør.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 132 point
Dato : 22-04-04 11:06

Hvis du går ind på eWire og trykker på hjælp står der svar på alle dine spørgsmål

http://www.ewire.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-04-04 15:07

Tak for svaret refi.
Jeg har været inde og kikke, men skulle lige vide, om andre havde erfaringer og om jeg evt. havde overset noget.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 15:47

Selv tak

Systemet virker udmærket - vi bruger det selv på vores foreningsside til medlemsindbetaling.