/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Skift mellem højtaler og høretelefoner
Fra : gusmusen20
Vist : 734 gange
50 point
Dato : 16-04-04 14:04

Til min PC har jeg både høretelefoner og højtalere - alt efter hvad jeg skal høre på. Problemet er bare, at hver gang jeg skal skifte mellem de to skal jeg om bag i computeren og bytte rundt

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe (helst online) en eller anden form for omskifter jeg kan have liggende ved siden af tastaturet hvor jeg nemt og bekvemt kan skifte mellem de to medier.

Håber på hurtig respons

gusmusen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-04 14:11

Ja i biltema http://www.biltema.dk/products/productlist.asp?iSecId=523
Deres mediahub til 44.90 klarer problemet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-04 14:14

Nå ok de har vist ikke online handel mere. Sorry!

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 16-04-04 14:26

Jeg har købt en forlænger som jeg bare lige skifter stikket ud med høreTlf så skal jeg ikke om bag på maskinen.
forlænger koster ca 10 kr i brinck eller anden butik ;)

Kommentar
Fra : gusmusen20

Dato : 16-04-04 14:29

Mediahubbet tiltaler mig rigtig meget - det var lige det jeg tænkte på. Men jeg syntes der er lidt langt fra Frederiksberg til Næstved for sådan én. Jeg har ikke kunnet finde andre mediahubs på nettet. Hedder de evt. andet end mediahubs?!?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-04 14:33

Næh der står kun Media hub på min! Men den er rigtig god!

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 16-04-04 14:33

du kan også købe en splitter
se her http://www.sandberg.it/worldwide/default.asp?file=prod.asp?prod=502-16
så får du lyd i begge ting samtidig.
fra Danske sandberg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-04 14:35
Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 16-04-04 14:37

hey fandt lige en media hub som tedd snakkede om også fra sandberg
http://www.sandberg.net/sandberg/kabler/50386.HTM

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 16-04-04 14:38

Den hedder hama media hub!

Kommentar
Fra : gusmusen20

Dato : 16-04-04 14:47

Tak for jeres hjælp begge to. Kan jeg dele points mellem jer?

Godkendelse af svar
Fra : gusmusen20

Dato : 16-04-04 14:52

Points går til Tedd - tak for hjælpen!