/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
dvi til vga
Fra : interlas
Vist : 277 gange
20 point
Dato : 09-04-04 13:10

hej jeg vil meget gerne køre med to skærme jeg har købt et dvi adaptor til vga og har et grafikkort der hedder geforce 3 TI 200 hvad skal jeg lige stille op
der er det sammen på begge skærme ??

hilsen Lars E
lasse@portoer.dk

Du kan også fange mig på msn mobil@21250250.dk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-04-04 14:56

Jeg køre med et Gigabyte Radeon 9200 grafikkort men det er nok nogenlunde den samme opsætning der skal bruges.
Du skal højreklikke på skrivebordet og vælge indstillinger. her kan du sætte skærmene op. Hvis du har sat indstillingerne for sekundær skærm til "udvid skrivebordet" kan du bare starte et program, trække det over på den anden skærm og stadig ha' skrivebordet på den primære skærm. Du kan også vælge hvilken skærm der skal være primær, som du selv lyster. På min opsætning skal jeg lige trykke på Gendan (midterst oppe i højre hjørne) for at kunne flytte.
Gambrinus

Kommentar
Fra : interlas

Dato : 10-04-04 14:13

Hej Gambrinus

Jeg har overhovet ikke de menu'er du omtaler
Kan ikke finde den menu "indstillingerne for sekundær skærm"
jeg køre XP pro

her er lige et Print scr. på denne side
http://www.21250250.dk/dvi/

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-04-04 14:28

Driver ?
Du skal ha' begge skærme tilsluttet.
Der skulle så, i den box du viser, automatisk være 2 skærme.
Køre også XP Pro.
Men som sagt et andet grafikkort.
XP fandt selv ud af det hele (Plug and play).
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-04-04 14:33

PS :
Den første du viser.
Egenskaber for skærm.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-04-04 14:47

E-mail adresse ?
Så sender jeg et screen dump.

Kommentar
Fra : interlas

Dato : 10-04-04 20:04

min mail adresse er som ovennævnte mobil@21250250.dk

Lars Eriksson
damberg.dk