/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ram
Fra : tbayj
Vist : 443 gange
20 point
Dato : 01-04-04 11:31

Hej, jeg vil gerne have flere ram i min fujitsu siemens Pc. Er det lige meget hvilke ram man køber? Jeg har 256. Skal jeg tage mine ram ud og købe nogen magen til eller kan jeg se hvad det er for nogle under system?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 11:39

Hejsa

Prøv at hente programmet Aida32
den kan fortælle dig hvilken ram du har i.

http://www.aida32.hu/aida32-download.php

Download den der hedder AIDA32 - Enterprise System Information

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : rolf01

Modtaget 20 point
Dato : 01-04-04 14:03

Åben din computer, find den RAM blok der sidder i (hvis du ved hvordan RAM ser ud, ellers gå ind på www.edbpriser.dk --> hardware --> RAM) der skulle gerne være en påskrift som fortæller hvor hurtige dine RAM er. Hvis bare du har denne hastighed (der kunne f.eks. stå SD-RAM eller 3200 DDR) kan du gå ned i en hvilken som helst butik eller på edbpriser og bestille det antal RAM du gerne vil have, bare du holder øje med hastigheden.
En endnu nemmere måde kunne også være at kigge i de papirer du fik med da du købte PC'en, det kan være dine RAM's hastighed står på dem også...

-Rolf

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 10-04-04 10:37

Tak for svaret