/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
Virtual PC
Fra : BurningThunder
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 29-03-04 15:38

Nogle der ved hvordan man laver *.img, til virtual pc, så jeg kan få lagt mouse, og cd-rom driver ind på dos. Så jeg kan komme til at spille X-Com3 (Apocalypse) igen, duer ike helt inder xp

Tak

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 30-03-04 07:42

Nej; men har du prøvet dette i XP:

højreklik på ikonet - vælg fanebladet kompabilitet - marker windows 95

Så skulle der være en chance for, at det kører i XP

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 30-03-04 07:43

glemte lige et punkt:

højreklik på ikonet - vælg egenskaber - vælg fanebladet kompabilitet - marker windows 95

Accepteret svar
Fra : edbhans

Modtaget 50 point
Dato : 03-05-04 22:19

Nu er der gået over 1 måned - håber du har fået løst dit problem

Godkendelse af svar
Fra : BurningThunder

Dato : 06-05-04 19:04

Tak for svaret edbhans. og sry for den lange tid, havde helt glæmt jeg havde det posted.