/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Datamart på NEC 1300A
Fra : slumse
Vist : 382 gange
200 point
Dato : 26-03-04 13:45

Hej...

Jeg har en NEC 1300A Dvd-Brænder, og har i langt tid brændt Datamart 4xSpeed uden problemer. Men pludselig så ville den overhovet ikke brænde på dem, så jeg eksperimenterede med lidt forskellige firmware versioner, og kom frem til at jeg kun kan brænde med version 1.09, men desværre kun med 2xSpeed.

Er der ik nogen der har en NEC 1300A der brænder med fuld speed på Datamart medier?

Håber der er nogen der kan hjælpe'

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 26-03-04 16:07
Kommentar
Fra : slumse

Dato : 26-03-04 16:12

Den har jeg også prøvet. Men så siger nero bare at der er en power colibration eller sådan et eller andet når jeg vil brænde med den.