/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
LYDKORT
Fra : 10.Totti
Vist : 224 gange
120 point
Dato : 24-03-04 18:24

jeg har koplet min computer over mit anlæg....har 4højtaler og en subwoffer.....så ku godt tænke mig et 4,1 surround lydkort.....vej jeg ku høre forskel

det er såen et Creative Sound Blaster 4.1 Digital PCI / 16 bit / 4.1 surroundkanal / DirectSound / DirectSound3D / EAX / General MIDI / MPC3 / MPU-401 Lydkort

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-03-04 20:46

Hvis du arrangere højtalerne som de skal, vil du med det lydkort ikke kunne høre forskel på et almindeligt anlæg og så "computeranlægget".

Pas dog på eventuelle naboklager hvis du spiller fot højt.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-03-04 20:52

Så lige dit andet spørgsmål. Selvfølgelig vil du kunne høre forskel. Det er ikke et spg. om forstækeren men om dit lydkort hvor du formentlig bruger udgangene herfra til højtalerne.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-03-04 21:01

Hvis det skal forståes sådan: Du påtænker at købe et Creative Sound Blaster 4.1 Digital lydkort til din computer. Fra computeren vil du sende signalet via computerens linieudgang til din forstærker, for at høre 4.1 lyd.
Det kan du kun hvis din forstærker er en 4.1.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:37

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 120 point
Dato : 05-07-04 07:31

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 08-11-04 15:45

Tak for svaret pallebhansen.