/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Deskjet HP 3645 fra Aldi
Fra : mom64
Vist : 571 gange
50 point
Dato : 22-03-04 18:12

Er der nogen der har erfaring med printeren?
Hvad med blækpatroner?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 22-03-04 18:15

Jeg har selv en HP Deskjet 930C, som der aldrig har været problemer med. HP er efter min mening altid af god kvalitet.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 18:25

Besidder 3 officejets fra HP - Kan kun anbefale.

Patroner er generelt dyre - det gælder alle patroner uanset fabrikat.

Fyld selv - Du sparer op til 90%

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 22-03-04 20:53

Ja fyld selv og smadrer skrivehovedet.. Ikke så smart vel refi.

Både Canon og HP konstruere idag deres skrivehoveder på deres nye printer til at leve kortere hvis der bliver brugt uorginalt blæk. Men det er lærepenge når folk har brugt uorginal blæk og deres printer så går i stykker inde for garanti perioden, så ryger resten af garantien..hehehhe

Nej ikke alle patroner er dyre til inkjet printere. Tag fx Canons I serie, som tager HP ud til hver en tid.
Canon køre med seperate blæk patroner i deres modeller, som gør dem meget mere økonomiske og køre med.
De er opdelt i Cyan, Yellow, magenta og sort. Farverne koster ca. 80,- stykket og ca. 100 for den sorte. Det koster ca. 4,70 kr at skrive en 100% fotoside på en Canon i560/i865/i965, hvor en Hp skal lave det samme resultat til over 10 kr. Det samme gælder for Lexmark og Epson. De er alt for tørstige.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 23:19

Jeg har endnu aldrig hørt om en printer der er gået i stykker på grund af opfyldte patroner.

Ialt fylder jeg vel 30 patroner om året - uden problemer.

Det eneste jeg gør er at hver femte gang hedder det en NY patron så det ikke er den samme der bliver fyldt op hele tiden.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 25-03-04 02:47

gobling.

Et firma ved navn sigurd rasmussen vandt en sag mod Tror det var lexmark, der skrev i deres manualer at garantien bortfaldt hvis man brugte uoriginale patroner... Det skriver de ikke mere...

GENFYLD!! intet andet kan betale sig... efterhånden findes der så mange firmaer der har specialiseret sig i dette...

hos nogle Bog & idé butikker kan man få dem til at gøre det for sig. for ca. 80 kr pr patron...

se evt. www.genfyld.dk eller www.fyldselv.dk

Hvis du selv vil fylde, må du dog ikke køre patronerne helt tørre, da dyserne kan brænde af... ej heller må de ligge/sidde og tørre ind...

har forresten selv en deskjet 3650 til alm brug er den ganske fin...

håber dette kan bruges..

Lyhne1

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 01-04-04 18:59

Ja ja..

I kan sige hvad i vil.. Men fyld selv holder ikke.. Skrivehovedet i printerne bliver belastet 3 gange så hårdt med uorginal blæk.. Desuden bliver billede udskrifterne helller ikke så pæne..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-04-04 14:24

Det er noget vrøvl

Der har været lavet masser af test på den påstand...