/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Billige DVD-R & DVD+R (Tyskland)
Fra : ivanovic1
Vist : 1347 gange
50 point
Dato : 18-03-04 22:54

Hej Alle,

Jeg skal et smut ned forbi grænsen og måske forbi Flensborg, er der nogle der ved om der er nogle gode forretninger hvor jeg kan købe nogle billige DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW.

Mvh
Ivanovic1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-04 22:56

Absolut billige - kan kun anbefale
http://www.billigmedien.de/shop/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-03-04 22:57

Der ligger et firma som hedder Calle de sælger øl osv og CD-rom/DVD

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-03-04 23:01

Men men men, pas på hvad du køber, jeg selv købte en gang 100 dvd-skiver gennem denne forretning, under 30 % kunne bruges, så hold dig til en mærkevare eksempelvis primco.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-03-04 23:01

Hej med dig

Du kan altid købe billigt her:

http://www.sky.de/skd/kontakt/index.html?/skd/kontakt/content.html

og her, der handler jeg selv:

http://www.karstadt.de

God tur

Godnat og sov godt
Frank

Accepteret svar
Fra : Soenne

Modtaget 60 point
Dato : 18-03-04 23:06

Hvis du kører ad motorvejen ned til Padborg (ikke den første afkørsel til Padborg, men nr 2) og fortsætter efter grænsen, kører ca. 1 km ind i Tyskland, ligger Pötsch på venstre side, du kan ikke overse forretningen, de har 25 stk valgfrit DVD-R eller DVD+R medier til kr 298 for 25 stk i spindel. Har selv lige hentet en spindel i fredags (bor ½ time fra grænsen), hvis du hellere vil ind til Fleggård, fortsætter du bare 500 m efter du har drejet til venstre (kan heller ikke overses), kender ikke prisen her, men de plejer at konkurrere.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 31-07-04 16:28

Tak for svaret Soenne.