/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
antivirus
Fra : Cartman
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 16-03-04 22:13

Hej Jeg har netop installeret AVG 6,0 freeware, men kan ikke få den opdateret. Det har tidligere virket med AVG 5,0.
Er der nogen der ved hvorfor??
Hilsen
Cartman

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 22:17

Den kan godt være lidt tid om det nogle gange prøv at lade den stå lidt medens du har trykket på opdater
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 22:18

Ellers luk din browser ned og op igen og så prøv
Mvh Sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 22:20

Hvis det er helt håbløst kan du evt. downloade signatur opdateringen manuelt, husk det skal være v. 6 og du skal gemme den i mappen update under AVG. Når du så genstarter vil opdateringen aktiveres automatisk.

Kommentar
Fra : Cartman

Dato : 16-03-04 23:41

Hej Allesammen. Tak for Jeres gode forslag. Nu virker den altså bare pludselig som den skal.
Cartman

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 23:46

Der har sikker bare været lidt for mange på serveren

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 16-03-04 23:49

Det var da godt og så kan du jo sætte den til at opdaterer en gang om dagen så den ikke skal hente så meget af gangen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 25-03-04 10:56

og så til sidst kan du jo eventuelt lukke spørgsmålet???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 20:57

Husk at lukke og god Påske
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : Cartman

Dato : 13-04-04 07:14

Tak for svaret Sunowich.