/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
hjælp til bundkort asus p4s8x-x
Fra : dogmadk
Vist : 234 gange
100 point
Dato : 14-03-04 14:35

jeg har købt mig en helt ny com med det bundkort.
jeg tog den med til en kammarat og vi fik den rigtigt sat op og gik på nettet ingen problemer der.
men da jeg blev opkoblet på min bopæl kunne jeg bare ikke få lov.
da den bare ikke ville trække en ip intet har hjulpet.
men havde en ældre compaq den strøg bare på med det samme så hvad fanden er der lige galt der alså den vil bare ikke trækken en ip eller en dns kan i hjælpe mig der.
håber det virkligt

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 14-03-04 14:39

Har du prøvet dette:
Åbne for netværksforbindelser > Højreklikke på "Skærmene" > klik på reparer

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 14-03-04 18:58

ja der er intet der hjælper der og den er sat rigtigt op i dossen også så jeg kan kun komme til dette her at bundkortet er defekt på en eller anden måde

Kommentar
Fra : return

Dato : 15-03-04 09:45

hej

vil lige høre dig om du også har problemer med din lyd
tænker her på om den er så lav at man næsten ikke kan høre den ?

har nemlig det samme bundkort og har også haft problemer med mit onboard netkort ,men fik et nyt board og så virkede det ,

p.s. hvis du har været på nettet hos en ven med det board og du ikke kan når du kommer hjem ,så er det måske fordi man ikke kan køre med to ip- adresser på en opkobling ,

men prøv at kontakte din net udbyder for de kan guide dig så det kommer til at virke hvis altså ikke fejlen er på boardet .

Hilsen return

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 15-03-04 12:41

jeg har i dag gjort meget kort proses ud af det men jeg har lyd men får et nyt bundkort fra dem af og sender det gammel retur så de kan finde fejlen på dette.
men takker meget for hjælpen til jer all

Kommentar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 31-07-04 00:06

Hvis dit bundkort kører med SIS-chipset, så skal du bruge den driver til netkortet, som følger med bundkortet, og IKKE den som ligger i Windows..