/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
nec-1100a-nd-1300a
Fra : pfromme
Vist : 200 gange
120 point
Dato : 02-03-04 21:51

Hej
ER der nogen der kan svare mig på et forståelig dansk, jeg er ingen nørd, jeg har en tysk artikel der forklarer hvordan man opgraderer en nd-1100a til en nd-1300a ved at ændre flashprogram og firmware hentet fra Herrie´s. Hvis nogen kan forklarer mig det på dansk og rimelig simpelt vil jeg være taknemlig. Artiklen er fundet på www.computerbase.de/artikel/hardware/laufwerke/aus_nec_1100a_nd_1300a/

Kommentar
Fra : cyruz

Dato : 03-03-04 20:37

det er faktisk også noget jeg gerne vil vide da jeg selv har en Nec ND-1100a

Kommentar
Fra : pfromme

Dato : 03-03-04 22:32

hej cyruz
fremgangsmåden har jeg og det til at downloade men jeg vil gerne have en oversættelse før jeg begynder at destruerer min maskine

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-03-04 00:25

Hmm siden kan ikke vises siger den på tysk!

Kommentar
Fra : pfromme

Dato : 04-03-04 16:09

hej tedd
hvis du ind på omtalte side og klikker på laufwerke popper den op med det samme

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-03-04 16:14

Det er jo bare en simpel firmware upgrade, men firmwaren er en hacket version, så jeg ville da personligt betænke mig lidt udra en enkelt artikel om emnet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 18:01

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar