/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
grossist/importør...
Fra : brinkloev
Vist : 565 gange
200 point
Dato : 01-03-04 14:35

Hej
Jeg har før stillet spørgsmål om avance på børnetøj...
Nu er jeg kommet et skridt videre - i stedet for overtagelse af butik, varelager, fast ejendom m.m., har jeg besluttet at starte en børnetøjsbutik i den by hvor jeg bor!
Jeg har haft kontakt til de fleste af de firmaer, som jeg påtænker at sælge varer fra, men der er et par mærker/firmaer hvor jeg mangler importør eller grossist adr. samt mail...
HVOR FINDER JEG DISSE???
På forhånd tak
Mvh. Brinkloev

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-03-04 15:22

>brinkloev
På Krak.dk kan du lave en avanceret søgning på både branche, stikord osv.
Det er langtfra sikkert du finder noget, da det jo er firmaet der skal oplyse disse navne offentligt.
Det er da et forsøg værd.
/PG

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 14-03-04 16:36

Hej Brinkloev - prøv at kontakte nedennævnte
Dansk Tekstil Union, Svanemøllevej 41, 2900 Hellerup, Tlf.: 33121708

Samtidig kan det være en god ide at melde dig - så du kan får adgang til en masse brancherelaterede oplysning samt en forening, som taler dig sag

mvh
krakgt

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 09-04-04 18:21

Hej jeg kan hjelpe dig med bornetoj jeg har en del toj til export i thailand du kan se noget af det paa denne side www.ladywear.bigguyxl.com mvh peter

Kommentar
Fra : international

Dato : 14-04-04 12:40

Hej brinkloev,

I can help you to sale your product if you have it.!
Please, sent me an e-mail and your phone nr so I can contact you..!

enterbyfaith@hotmail.com

God Bless
I'm Jocelyn

Kommentar
Fra : international

Dato : 14-04-04 12:52

I'am looking a product that I can sale's...? Where do I can finde it..?

God Bless
Jocelyn