/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
CD-Rom, Autorun
Fra : moltov
Vist : 321 gange
50 point
Dato : 24-02-04 13:01

Hejsa

Kan man ikke stoppe CD-Rommen i at starte automatisk? Og hvordan gør man det?

(Jeg mener at man kan, men kan skutte huske det )

Jeg har win2000

Tak for hjælpen

Moltov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 13:18

I bios kan du fjerne Autostart

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 24-02-04 13:20

Du kan også højreklikke på dit drev i stifinder og der angive egenskaber

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 24-02-04 13:54

Hej Refi

Jeg har både set i BIOS og i egenskaber. Men ingen af dem kan ændre autostart. Er det ikke noget med at man skal ændre noget i Regedit?

Moltov

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 24-02-04 13:54

Hej Refi

Jeg har både set i BIOS og i egenskaber. Men ingen af dem kan ændre autostart. Er det ikke noget med at man skal ændre noget i Regedit?

Moltov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 14:11

Hvis du ændrer egenskaber til altid at spørge dig, så skal det virke.
Hvorfor vil du fjerne autostart.
de fleste CDer er jo netop fremstillet til at starte selv.
Det plejer at være den anden vej rundt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 14:23

Du kan så vidt jeg kan se gå ind i denne com højrertrykke på det drev du snakker om og deaktiverer det under indstillinger så mener jeg du selv skal ind og trykke på drevet for at starte Mvh sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 14:33

"sune"
Det siger han jo han IKKE kan - jeg forstår det heller ikke helt.

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 25-02-04 11:40

Tak for svaret refi.

Det virker hos mig, men ikke på den PC det drejer sig om. Så det må være en installationsfejl, eller lign. der gør sig gældende.

Men du skal ikke snydes for dine point alligevel. Så værsgo.

Moltov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 11:45

selv tak